اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مسؤولان: کارگران بیکار کمتر از 20 نفر هستند/ صدها کارگر این ادعا را تکذیب کردند

صدها کارگر بیکار شده از یک واحد تولیدی، ادعای مدیرکل اداره کار در خصوص اینکه کارگران بیکار کمتر از 20 نفر هستند را با تهیه طوماری تکذیب کردند.

مسؤولان: کارگران بیکار کمتر از 20 نفر هستند/ صدها کارگر این ادعا را تکذیب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرونده صدها کارگر اخراجی از یکی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری چند هفته‌ای است که در این رسانه باز شده است.

انتشار اخبار و گزارشاتی از ادعاهای کارگران، پاسخ‌های مسؤولان و ارائه راهکار برای تسریع در روند پیگیری این موضوع از جمله پیگیری‌های این رسانه بوده که اینجا و اینجا و اینجا و اینجا می‌توانید بخشی از این مطالب را بخوانید.

مدتی بعد از انتشار مطالب فوق مربوط به کارگران اخراجی مدیرکل اداره کار در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد و مدعی شد کارگران اخراجی که در حال حاضر بیکار هستند کمتر از 20 نفر هستند.

چند روز بعد از انتشار این خبر کارگران اخراجی با تهیه طوماری با صدها امضا نسبت به سخنان مدیرکل اداره کار اعتراض کردند و ادعا کردند بیش از صدها کارگر در حال حاضر وجود دارد که اکنون تماما بیکار هستند یا بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

گفتنی است قبلا هم مدیرکل اداره کار مدعی شده بود یک اشتباه سهوی و تایپی از سوی کارمند اداره تحت امر وی در رای مربوط به کارگران موجب شده کلمه معنادار "مخیر" اضافه شود که اکنون این اصلاح واژه از رای فقط در دیوان عدالت اداری باید صورت گیرد و این برای کارگران اخراجی هم بار مالی و هم تبعات روحی دارد.

موارد فوق تنها بخشی از طومار تهیه شده توسط کارگران است.

انتهای پیام/3339/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول