اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشکل اصناف آسیب دیده از سیل پلدختر هنوز پابرجاست

امام جمعه پلدختر گفت: علی رغم آسیب‌ها و وعده‌های داده شده از سوی مسئولان تا کنون هیچ اقدامی در راستای جبران خسارات اصناف سیل زده پلدختر صورت نگرفته است.

مشکل اصناف آسیب دیده از سیل پلدختر هنوز پابرجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی شامگاه سه‌شنبه در دیدار مسئولان اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان پلدختر به مناسبت روز بسیج اصناف و بازاریان  اظهار داشت: اصناف و بازاریان پلدختر به ویژه آن دسته که در بخش غربی  شهرمستقر بودند، در جریان سیل سال گذشته متحمل آسیب ها و خسارات میلیاردی و جبران ناپذیر شدند.

وی افزود: متاسفانه علیرغم این آسیب‌ها و وعده‌های داده شده از سوی مسئولان تا کنون هیچ اقدامی در راستای جبران خسارات اصناف سیل زده پلدختر صورت نگرفته است.

امام جمعه پلدختر عملکرد استاندار لرستان در جریان سیل در این شهرستان را مطلوب خواند و گفت: استاندار در جریان سیل سال گذشته تلاش زیادی داشت و بسیاری از وزرا را به پلدختر آورد و مردم این منطقه قدردان این زحمات هستند.

وی افزود: انتظار می‌رود استاندار لرستان به طور حتم اصناف و بازاریان پلدخترکه سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند در راستای رفع و جبران گوشه‌ای از خسارات ناشی از سیل در این حوزه یاری کند و امید است این اتفاق خوب به زودی رخ دهد.

موسوی به سهمیه سوخت تاکسی‌ها تلفنی پلدختر اشاره و یادآورشد: سهمیه سوخت آژانس‌های پلدختر حائز اهمیت است اما علیرغم این که ما به التفاوت سوخت آژانس‌ها در بسیاری از شهرستان‌های استان پرداخت شده اما در پلدختر این موضوع تنها یک مرحله اتفاق افتاده است.

وی برتقسیم مساوی مابه التفاوت سوخت آژانس‌ها در استان لرستان تاکید کرد و افزود: شهرستان پلدختر در این رابطه تفاوتی با دیگر شهرستان‌های استان ندارد و انتظار می‌رود با توجه به اوضاع معیشتی به هم ریخته تاکسی‌های تلفنی فرماندار پلدختر به جد به این مسئله ورود پیدا کرده و سهمیه آژانس‌های پلدختر را مشخص کند.

امام جمعه پلدختر گفت: در تماسی با معاون سیاسی استاندار لرستان در رابطه با مابه التفاوت سوخت آژانس‌های شهرستان پلدختر رایزنی شد و قول پیگیری دادند اما تا کنون اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

موسوی افزود: این در حالی است که قشر زحمتکش آژانس‌ها بیشترین آسیب‌های معیشتی در شرایط کرونا را متحمل شدند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول