اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی، شهری و روستایی و ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی در قرچک

در سومین روز از هفته دولت با حضور تقی زاده معاون استاندار تهران و سایر مسؤولان ۳۷ پروژه عمرانی، شهری و روستایی و ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی در قرچک افتتاح شد.

افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی، شهری و روستایی و ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی در قرچک

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه ما قرار بود پروژه‌های متنوعی را در سطح شهرستان به بهره‌برداری برسانیم هم در حوزه عمرانی، شهری و روستایی در قالب ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان همچنین ۴۵ واحد صنفی صنعتی و تولیدی را در شهرک جدید التأسیس افتتاح کردیم که به طور ویدئو کنفرانسی توسط استاندار اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی نوپای قرچک در همین دو سه سال اخیر نزدیک به ۱۴۵ واحد تولیدی را توانسته راه‌اندازی کند و به قول مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان یکی از زنده‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور است.

فرماندار قرچک اضافه کرد: اگر نگاهی به کوچه و خیابان در این شهرک صنعتی بیندازیم، ساخت‌وساز و  تحرک اقتصادی مشاهده می‌شود.

خطیبی بیان کرد: علی‌رغم همه تحریم‌ها و مشکلات می‌بینیم که بر اساس دستور مقام معظم رهبری و شعار سال که جهش تولید بوده مردم، مسؤولان و هم ستاد سرمایه‌گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فعالیت‌های خوبی را انجام داده است که در این شهرک با ایجاد زیرساخت‌های مناسبی که برای شهرستان داشتیم به لطف خدا امسال ۴۵ واحد آماده بهره‌برداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد نزدیک به ۲۱۳ میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این واحدهای تولیدی بوده، همچنین نزدیک به ۲ هزار و ۱۸۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم از بابت این سرمایه‌گذاری در سال جاری داشتیم.

فرماندار قرچک ابراز کرد: امیدواریم که بتوانیم شاهد اشتغال بیشتری در حوزه‌های مختلف صنفی، صنعتی، تولیدی و مخصوصاً اینکه بیشتر واحدهای تولیدی داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول