اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خیران مدرسه‌ساز در کشور بیش از ۱۳۰ هزار کلاس ساختند

استاندار تهران گفت: خیرین نیک اندیش در کل کشور بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس احداث کردند که این روند در حال افزایش است و این اقدام خداپسندانه نشان می‌دهد که خیران به بحث تعلیم و تربیت اهمیت ویژه قائل هستند.

خیران مدرسه‌ساز در کشور بیش از ۱۳۰ هزار کلاس ساختند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، انوشیروان محسنی بند پی صبح امروز پس از افتتاح مدرسه‌ای خیرساز در ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص ساخت مدرسه توسط خیران نیک‌اندیش اظهار کرد: خیران نیک اندیش یکی از بازوان توانمند آموزش و پرورش در عرصه ساخت مدرسه هستند که در این مسیر موفق بوده و کارنامه درخشانی دارند.

وی بیان کرد: ارتقای سـطح آموزش و فرهنگ جامعه همچنین کسب رضای خدا از مهم‌ترین اهداف خیران مدرسه‌ساز محسوب می‌شود، به همین دلیل در یکصد سال گذشته میزان خیران مدرسه‌ساز و واقفان این حوزه بسیار بیشتر از گذشته شده است.

استاندار تهران در ادامه بیان کرد: خیران نیک اندیش در کل کشور بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس احداث کردند که این روند در حال افزایش است و این اقدام خداپسندانه  نشان می‌دهد که خیران به بحث تعلیم و تربیت اهمیت ویژه قائل هستند.

به گزارش فارس، همزمان با دومین روز از  هفته دولت و با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و دیگر مسؤولان  مدرسه ۱۲ کلاسه خیر‌ساز مرحوم کچوئی در ورامین افتتاح و به چرخه آموزشی اضافه شد.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز مرحوم کچوئی ورامین در زمینی به مساحت هزار و ۱۷۲۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۷۵۰ مترمربع در سه طبقه بنا شده و دارای ۱۲ کلاس درس است.

 این مدرسه خیر ساز توسط خیرّ نیک اندیش حاج احمد کچویی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

با افتتاح این مدرسه مجموعه کلاس‌های درس ورامین به عدد ۸۸۰ می‌رسد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول