اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تولیدات بخش کشاورزی کشور تا پایان سال به ١٣٠ میلیون تن می رسد

وزیر جهاد کشاورزی در گرگان گفت: تولیدات بخش کشاورزی کشور تا پایان سال به ١٣٠ میلیون تن می رسد. ‏

تولیدات بخش کشاورزی کشور تا پایان سال به ١٣٠ میلیون تن می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علیرضا خاوازی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان اظهار کرد: در کنار تولید بیشتر محصولات بخش کشاورزی کشور به دنبال افزایش بهره‌وری تولید با توسعه صنایع فرآوری در این بخش هستیم. ‏

 آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان نیز در دیدار با وزیر جهادکشاورزی گفت: تکمیل زهکشی اراضی ٢٨٠ هزار هکتاری، توسعه طرح های نوین آبیاری، ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم ٦ هزار هکتاری جدید پرورش میگو در گمیشان، ادامه ساخت پتروشیمی گلستان و توسعه راه‌آهن بین‌المللی اینچه‌برون و اتصال آن به جنوب کشور از مسیر مناسب طرح‌های است که اسباب توسعه استان را فراهم می‌کند. 

خاوازی وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های جهاد کشاورزی به استان گلستان سفر کرده است در اولین برنامه سفر خود با همراهی هادی حق‌شناس استاندار گلستان با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.
لازم به ذکر است در این دیدار تعدادی از مدیران ارشد وزارت جهادکشاورزی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول