اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح 229 پروژه عمرانی و اشتغالزا در گلستان+ برنامه‌ها

همزمان با هفته دولت 229 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 7 هزار و 530 میلیارد ریال با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

حضور وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح 229 پروژه عمرانی و اشتغالزا در گلستان+ برنامه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به مناسبت هفته دولت 229 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی با حضور ابراهیم خاوازی به بهره‌برداری می‌رسد، دقایقی پیش وزیر جهاد کشاورزی از طریق فرودگاه گرگان وارد گرگان شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

پروژه‌های جهاد کشاورزی استان گلستان با بیش از 7 هزار و 530 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور وزیر در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که 126 طرح مربوط به بخش عمرانی و 103 پروژه به صورت تسهیلاتی بوده که فردا چهارم شهریور مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

پروژه‌های بخش کشاورزی به تفکیک شامل 91 طرح در حوزه آب و خاک، 25 طرح تولیدات دامی، 18 پروژه صنایع تبدیلی، 24 طرح تولیدات گیاهی، 42 طرح شیلاتی و 29 طرح جنگل و مرتعداری است این پروژه‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و 272 نفر در استان را فراهم می‌کند و 20 هزار خانوار گلستانی از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

کارخانه تولید مرغ تخمگذار، تخم‌مرغ و مجتمع تولید دان به عنوان بزرگترین پروژه‌ای است که با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود این واحد تولیدی بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم‌مرغ در خاورمیانه است که پیش‌بینی شده این پروژه برای 2 هزار و 500 نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

از مهمترین پروژه‌هایی که با حضور خاوازی به بهره‌برداری می‌رسد نیروگاه برق روستای هوتن از توابع گنبدکاووس، فاز دوم کارخانه بهدیس، استخر چندمنظوره شهرداری گنبدکاووس، مدرسه ۶ کلاسه اتباع افغانستان، کارخانه بسته‌بندی حبوبات و غلات است.

همچنین قرار است عملیات اجرایی دیواره ساحلی رودخانه گرگانرود با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز شود، راه‌اندازی سایت BTS  موبایل در ۲۰ نقطه همچنین آغاز عملیات اجرایی بهسازی شبکه فاضلاب گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان گلستان است.

انتهای پیام/83001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول