اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جلسه پیگیری مشکلات ۸ واحد تولیدی ورامین

فرماندار ورامین در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تولیدی در کشور نگاه ویژه به حوزه تولید است.

جلسه پیگیری مشکلات ۸ واحد تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، چهارمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست کاغذلو فرماندار شهرستان و دبیری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضای کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی و کشاورزی درمحل فرمانداری برگزار شد.

حسین کاغذلو فرماندار ورامین گفت: با توجه به شرایط خاص کشور در حال حاضر راه برون رفت از مشکلات در کشور نگاه ویژه به حوزه تولید، رفع موانع و تسهیل در امور تولیدکنندگان است.

کاغذلو با ابراز خرسندی از اینکه تا به امروز در این شهرستان توفیقات خوبی بدست آورده ایم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی مشکلات به دلیل ضعف قانون ایجاد شده و شاید حل آنها بسادگی ممکن نباشد اما معتقدیم  تلاش برای حل حداقلی مشکلات، بسیار بهتر از حل نکردن آن است و حتی اگر تنها یک مشکل از دوش تولیدکننده برداشته شود، تاثیرات فراوان و مثبتی در بهبود ظرفیت تولید و میزان اشتغال خواهد گذاشت. 

درادامه این جلسه میرزایی دبیر کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم با تشریح اقدامات و پیگیری مصوبات افزود : مدیران شهرستانی در حوزه کاری خود دارای اختیاراتی هستند لذا در راستای رفع موانع تولید باید از این ظرفیتها استفاده شود و انسجام و همدلی مسئولین این شهرستان در راستای رفع مشکل واحدهای تولیدی موجب اشتیاق سرمایه گذاران در شهرستان خواهد بود و باید تلاش کنیم دغدغه های صاحبان سرمایه تبدیل به بحران نشود.

 در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی ( در بخش صنعت و کشاورزی ) مورد بررسی قرار گرفت که مصوبات لازم در جهت رفع یا پیگیری مشکلات صادر شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول