اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۵۱ پروژه در ورامین با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان

استاندار تهران گفت: در شهرستان ورامین بالغ بر ۵۱ پروژه در زمینه‌های کشاورزی، گلخانه‌ای، فضای آموزشی، سالن‌های ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۰۰ نفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۵۱ پروژه در ورامین با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان ورامین به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی بود که در دومین روز از هفته دولت به اتفاق مسؤولان شهرستان ورامین برای پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در این شهرستان حضور پیدا کنیم.

وی افزود: بالغ بر ۵۱ پروژه درز زمینه های کشاورزی، گلخانه‌ای، فضای آموزشی، سالن‌های ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۰۰ نفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران ادامه داد: این نشان دهنده این است که در هفته دولت سال ۹۹ نسبت به سال قبل حجم پروژه‌ها و اشتغالزایی  در شهرستان دو برابر شده و امید است بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم در ابعاد مختلف هم‌چون اقتصادی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی از امکانات لازم برخوردار و بهره‌مند شوند.

محسنی بندپی بیان کرد: یک خیر مدرسه ساز در اقدامی ارزنده به یادبود فرزند عزیزشان حاج محمدرضا کچویی اقدام به احداث بنای آموزشی بالغ بر ۱۷۰۰ متر مربع کرده است که از این خیر محترم قدردانی و برای فرزند بزرگوارشان هم طلب مغفرت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان تهران در سال جاری حدود ۸۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۲۰ هزار نفر را شاهد بودیم.

استاندار تهران ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که با رعایت پروتکل‌ها از همه آن فضلیت‌ها و عزاداری ماه محرم خود را بهره‌دار کنیم و شرایطی فراهم شود که هم سلامتی و هم عزاداری را در این ماه محرم داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول