اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه‌ها نسبت به اجرای برنامه‌های کارآفرین پیشگام باشند

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان گفت: استان‌ها تعهداتی را برای اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نظر گرفتند و دستگاه‌های استان نسبت به اجرای این برنامه‌های کارآفرین پیشگام باشند.

دستگاه‌ها نسبت به اجرای برنامه‌های کارآفرین پیشگام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی بندرآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی اشتغال فرزندان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه در ارتباط با رفع بخشی از مشکل اشتغال جوانان به‌ویژه فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان سمنان با همکاری دستگاه‌های اجرایی بحث و تبادل و نظر شد.

وی اضافه کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان برای ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان شهید و ایثارگران استان دغدغه دارد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع دغدغه بیکاری بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش کنند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان افزود: تمامی استان‌های کشور تعهداتی را برای ایجاد اشتغال برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در نظر گرفتند و دستگاه‌های اجرایی استان هم نسبت به اجرای این برنامه‌های کارآفرین پیشگام باشند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول