اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم توجه به اشتغال فرزندان شهدای استان سمنان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان بر لزوم توجه به اشتغال فرزندان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این استان تأکید کرد.

لزوم توجه به اشتغال فرزندان شهدای استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی اشتغال فرزندان و خانواده معظم شهدا و  ایثارگران استان سمنان که به ریاست مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ تن از فرزندان شهدای استان سمنان بیکار هستند که باید برای رفع این دغدغه اقدام‌های لازم را انجام داد.

وی اضافه کرد: تعهد ایجاد اشتغال برای یک‌هزار تا یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از فرزندان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سوی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در دستور کار باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان بیان کرد: رئیس‌جمهور در حکم جدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تأکید کرد که برای ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و ...  اقدام‌های لازم انجام شود.

فریدون خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد اشتغال بین استانداران سراسر کشور با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها برای ایجاد اشتغال فرزندان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول