اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آزادگان درس آزادی و مقامت را از مکتب مولا حسین(ع) آموختند

فرماندار قصرشیرین گفت: آزادگان در این روز به یادماندنی با سرفرازی برگشتند، این عزیزان و همرزمان شهدا درس آزادی و مقامت را از مکتب مولا حسین(ع) آموخته‌اند.

آزادگان درس آزادی و مقامت را از مکتب مولا حسین(ع) آموختند

مرادعلی تاتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با گرامیداشت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: امروز 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است، آزادگانی که برای ما سرافرازی آوردند، رادمردانی که در راه کیان و عزت یک ملت در برابر سخت‌ترین ناملایمات‌ها بعثی‌ها، ایستادگی کردند.

وی با افتخار به تک‌تک آزادگان که در چنین روزی از مرز خسروی شهرستان قصرشیرین وارد میهن اسلامی شدند، ادامه داد: ما هر ساله به احترام آزادگان سرافراز و به یادگار ماندن این روز مراسمی را در مرز خسروی برگزار می‌کردیم که امسال به‌خاطر شیوع ویروس کرونا مراسمی در این مرز نداشتیم.

فرماندار قصرشیرین از شهر نخل‌های سوخته این روز را به مقام معظم رهبری، آزادگان و خانواده‌ها آن‌ها، خانواده شهدا و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: آزادگان در این روز به یادماندنی با سرفرازی برگشتند، آن‌ها درس آزادی و مقامت را از مکتب مولا حسین(ع) آموخته بودند، این ایستادگی، مقاومت، آرامش و امنیت را مرهون تلاش و جانفشانی شهدا و این عزیزان و همرزمان شهدا هستیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول