اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۴۶ هزار بسته تبرکات علوی در امامزادگان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در قالب اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی، ۴۶ هزار بسته تبرکات علوی با محوریت امامزادگان این استان بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۴۶ هزار بسته تبرکات علوی در امامزادگان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی بعدازظهر امروز در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و در قالب اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی، ۴۶ هزار بسته تبرکات علوی شامل ۱۳ هزار بسته ارزاق معیشتی و بیش از ۳۳ هزار بسته غذای گرم با محوریت امامزادگان استان سمنان بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های شاخص ما در طول سال، اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی است که همه ساله در ایام دهه امامت و ولایت و از عید قربان تا غدیر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: امسال با توجه به وضع موجود در کشور و به خصوص در این استان، این برنامه کمی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار و بیشتر آیین‌ها بدون حضور جمعیت و بر بستر فضای مجازی اجرا شد.

تدینی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که امسال در این طرح اجرایی شد، بحث تهیه و توزیع بسته‌های تبرکات علوی بود که با همت هیأت امنای بقاع متبرکه مجری طرح و مشارکت مردم خیر استان سمنان، بسته‌های ارزاق شامل گوشت، مرغ، برنج و سایر اقلام خوراکی به صورت خشک و بسته‌های غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تهیه و بین مردم نیازمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تأکید کرد: ۳۴ رأس گوسفند قربانی و گوشت بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا در این استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ امامزاده و بقعه متبرکه در استان سمنان مجری طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی بودند، خاطرنشان کرد: به همت هیأت امنای امامزادگان و اعضای مراکز افق امامزادگان مجری طرح، در هشت نقطه استان سمنان کاروان‌های شادی به راه افتاد و به اجرای برنامه‌های شاد پرداختند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول