اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت موقوفات سمنان توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بازه زمانی نیمه شعبان تا ۱۵ ماه مبارک رمضان، بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت آستان امامزادگان و موقوفات این استان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت موقوفات سمنان توزیع شد

حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت آستان امامزادگان و موقوفات استان سمنان و به همت هیأت‌امنای بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و همکاران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و از محل نذور بقاع متبرکه، موقوفات منطبق، مساعدت و همراهی خیران استان تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: با عنایت به شیوع ویروس کرونا و خسارات وارده به اقشار مختلف در سطح جامعه، بر آن شدیم تا در مراحل مختلفی با جمع‌آوری منابع منطبق در موقوفات و نذور بقاع متبرکه و همچنین جمع‌آوری کمک‌های خیران نسبت به تهیه بسته‌های ارزاق و توزیع بین نیازمندان و خسارت‌دیدگان کرونا اقدام کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در ایام نیمه شعبان، حدود 6 هزار بسته ارزاق تهیه و بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان توزیع شد.

وی عنوان کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اجرای طرح ضیافت همدلی، نسبت به تهیه بسته‌های ارزاق برای توزیع بین جامعه هدف اقدام شد که تا این لحظه و باهمت امنای بقاع متبرکه و خیرین بالغ‌بر هشت هزار بسته ارزاق تهیه و توزیع شده است.

تدینی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون،حدود 20 هزار بسته اقلام بهداشتی و 50 هزرار عدد ماسک در بقاع متبرکه استان تهیه و بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول