اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۳۷/ شهید تقی یعقوبی اصیل: ملت ایران خواب را از دشمن گرفته است

شهید تقی یعقوبی اصیل در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ شما امتی هستید که با حضور همیشگى خود در همه صحنه‌هاى حق علیه باطل، اسلام و امام را یارى کرده و قدرت نفس کشیدن و خواب راحت را از دشمن سلب کرده‌اید.

۹۳۷/ شهید تقی یعقوبی اصیل: ملت ایران خواب را از دشمن گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید تقی یعقوبی اصیل:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مهدى(ع) موعود برقرارکننده عدل در عالم، درود بر امام خمینى ولى فقیه، این قامت ایستاده که مانند جدش حسین(ع) در برابر ظلم و ستم مستکبران و قدرت‌هاى بزرگ ایستاده و یک قدم به عقب برنمى‌گردد؛‌ سلام بر امت شهیدپرور امت نمونه که با حضور همیشگى خود در همه صحنه‌هاى حق علیه باطل، اسلام و امام را یارى کرده و قدرت نفس کشیدن و خواب راحت را از دشمن سلب کرده است.

خدایا من به جبهه نبرد حق علیه باطل آمده‌ام تا جان ناقابل خود را تقدیم کنم. ترا به حق پاکان درگاهت محمد(ص) و آلش قسمت می‌دهم که مرا دیگر زنده به خانه و کاشانه برنگردان و دلم می‌خواهد که در آخرین لحظه‌هاى زندگی‌ام بدنم و جسمم آغشته به خون در راه تو باشد و در راه تو باشم نه چیز دیگر.

  پدر مهربان و مادر عزیزم ناراحت نباشید برای اینکه شهید شوم زیرا شهید زنده است و در پیشگاه خداوند متعال روزی می‌خورد.

خدمت برادران و خواهرانم سلام می‌رسانم امیدوارم شما هم مرا حلال کنید؛‌ در کارهای خود خدا را فراموش نکنید و نماز و روزه خود را درست به جا آوردید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول