اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راهبرد مقاومت از مهم‌ترین مبانی تحقق تمدن نوین اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت راهبرد مقاومت و تبیین آن ، گفت: راهبرد مقاومت عزت آفرین است و دستاوردهای خیره کننده جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر با ابتکاء به این راهبرد بدست آمده است .

راهبرد مقاومت از مهم‌ترین مبانی تحقق تمدن نوین اسلامی است

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اهداف متعالی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بوجودآمدن و پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی بیش از چهل سال است که با مقاومت و پایداری در مقابل تمامی دشمنی ها و دسیسه های مستکبران عالم دست و پنجه نرم می‌کند و بسیاری از کشورهای مستکبر عالم را به ویژه ایالات متحده آمریکا را به زانو در آورده است.

وی  با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ مقاومت و پایداری در این برهه از زمان ، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری باید برای گفتمان مقاومت و تبلیغ و ترویج این راهبرد قرآنی تلاش و همت مضاعف داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اهمیت الگوسازی و برجسته سازی این فرهنگ اصیل اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: نقطه مقابل این راهبرد و فرهنگ اسلامی و قرآنی ، سر سپردگی و وابستگی و ذلت است که نتیجه و ماحصل آن را امروز در برخی کشورهای مرتجع عربی در منطقه می‌بینیم.

شکریان امیری در ادامه سخنان خود به موضوع دشمنی‌ها و کینه توزی‌های مستکبران عالم به‌ویژه ایالات متحده آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدنبال ایرانی وابسته و سلطه‌پذیر هستند که این چهل سال همواره با مشت محکم ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی مواجه شدند و قطعا در ادامه هم جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت و پایداری در مقابل آنان ایستادگی خواهد کرد و مقاومت اصول راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت آن در جامعه اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: تحول و توسعه جمهوری اسلامی در سایه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است و بیانیه گام دوم انقلاب بسترهای این توسعه و پیشرفت را فراهم خواهد کرد و جامعه اسلامی باید برای نقش تمدنی ایران اسلامی خود را آماده کند و این آمادگی باید با همت و تلاش و برنامه‌ریزی دقیق محقق شود.

این استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره وجود ظرفیت‌های فراوان جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها ، بیان داشت :امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی مبدل شده است و تنها  راه پیشرفت کشور و عبور از مشکلات داخلی و اقتصادی در گرو عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و استفاده از ظرفیت های داخلی جمهوری اسلامی است و تجویز نسخه تعامل با غرب برای حل مشکلات کشور یک سم مهلک است و غربی ها به ویژه ایالات متحده آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و خود آنها در باتلاق اقتصادی و امنیتی بسر می‌برند.

شکریان در پایان سخنان خود به اهمیت تقویت تفکر انقلابی و جهادی در همه زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: با نگاه به بیرون نمی‌توان مشکلات را حل کرد و تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور و رفع مشکلات موجود ،ترویج تفکر انقلابی و مدیریت جهادی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول