اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

از پذیرش مسافر و گردشگر مذهبی معذوریم!

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری از پذیرش گردشگر مذهبی در زنجان خودداری می‌شود، گفت: از هم‌اکنون از مسافران عذرخواهی می‌کنیم.

از پذیرش مسافر و گردشگر مذهبی معذوریم!

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی امشب در کمیته محرم در شرایط کرونایی با اشاره به اینکه بسیاری از دستورالعمل‌های مطروحه قابل اجرا نیست، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در زمینه کرونا مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در پیک نخست رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۸۲ درصد و رعایت بهداشت فردی ۸۰ درصد بود، افزود: این رقم در شرایط کنونی به ۸۳ درصد و ۷۸ درصد در زمینه پروتکل‌های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکل استان از چهار تیرماه به بعد و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسمات عزاداری توسط مردم بود، بیان کرد: همین موضوع شرایط را برای استان سخت کرد.

حقیقی بالای ۳۰ درصد فوتی‌ها و ۵۰ درصد بستری‌های کرونایی در این زمان اتفاق افتاد، تصریح کرد: این نشان می‌دهد تصمیمات احساسی چقدر در شیوع بیماری موثر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه ما در مقابل جان مردم مسؤول هستیم، تاکید کرد: به همین دلیل باید از برخورد احساسی خودداری کرد.

وی با اشاره به اینکه با فرمایش رهبری فکر‌ ما برای ایجاد محدودیت در عزاداری‌ها راحت شد، عنوان کرد: هر گونه تجمع در شرایط کنونی کرونایی درست نیست.

حقیقی با اشاره به اینکه باید از کلی‌گویی خودداری کرد و هر کس مسوولیتی را بپذیرد، افزود: عدم میدانی عمل کردن دیگر ایراد در فعالیت‌ها است.

استاندار زنجان از پیش‌بینی ضمانت اجرایی برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خبر داد و گفت: این برخورد از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنان با قمه‌زنی برخورد می‌شود و امسال این برخورد تشدید می‌شود، تصریح کرد: قمه‌زنی خطر انتشار ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

حقیقی با اشاره به اینکه در سال‌جاری از پذیرش گردشگر مذهبی در زنجان خودداری می‌شود، عنوان کرد: از هم‌اکنون از مسافران عذرخواهی می‌کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به بهبود شرایط توزیع کمک مومنانه به همت سپاه افزود: با توجه به تکمیل اطلاعات این اقدام توسط این نهاد ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول