اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امید دادن به مردم در رسانه‌ها اصل تلقی شود/ حل مشکل ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه کارا

استاندار قزوین گفت: هر چقدر در مطبوعات و رسانه‌های ما روحیۀ همدلی و انسجام ملی وجود داشته باشد و انتشار خبرخوب و امید دادن به مردم به‌عنوان یک اصل تلقی شود، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و مردم به انقلاب اسلامی دلبسته‌تر می شوند.

امید دادن به مردم در رسانه‌ها اصل تلقی شود/ حل مشکل ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه کارا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، استاندار، شهردار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه ساعتی پیش به مناسبت هفتۀ خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کردند.

هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین در این دیدار ضمن تبریک عید غدیر و روز خبرنگار، عنوان کرد: فضایی که در استان وجود دارد فضای همدلی است و در رسانه‌ها در کنار نقد منصفانه، اخبار با رعایت اصل امانت‌داری منتشر می‌شود و باید از خبرنگاران استان از این بابت تشکر کرد.

وی افزود: زمانی که فضای رسانه‌ها، فضای امانت‌داری و اخلاق باشد، صداقت رقم می‌خورد و مردم به رسانه‌ها اعتماد کرده و به آیندۀ کشور امیدوار می‌شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه طبق فرمودۀ مقام معظم رهبری، امروز روز انسجام و وحدت و تقویت باورهای مردم نسبت به انقلاب، نظام و آینده است، گفت: هر چقدر در مطبوعات و رسانه‌های ما این روحیه وجود داشته باشد و انتشار خبرخوب و امید دادن به مردم به‌عنوان یک اصل تلقی شود، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و مردم به انقلاب اسلامی دلبسته‌تر می شوند.

وی اظهار کرد: در استان قزوین، علیرغم وجود سلایق مختلف سیاسی در رسانه‌ها، فضای استان فضای همدلی، صداقت و امانت‌داری است.

مشکل ثبت نام خبرنگاران در سامانه کارا حل شده است

در ادامۀ این دیدار نیز، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرخوبی برای خبرنگاران استان داشت و با اشاره به پیگیری خانۀ مطبوعات برای حل مشکل خبرنگاران در ثبت‌نام تسهیلات کرونا، عنوان کرد: مشکلات سامانۀ کارا امروز پیگیری و حل شده است و خبرنگاران از امشب می‌توانند وارد سامانه شده و برای تسهیلات ثبت نام کنند.

اسماعیلی بیان کرد: بنده طی مدتی که در مسؤولیت فعلی خود بوده و خبرگزاری فارس را رصد کرده‌ام، مشاهده نکرده‌ام که خبرگزاری فارس خبری را منتشر کند که باعث ایجاد تفرقه و مشکل شود و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی مطرح کرد: خبرگزاری فارس همواره به دنبال انتشار اخبار خوب بوده و خبرهای دستگاه‌های اجرایی مختلف را پوشش می‌دهد و این از یک خبرگزاری مطالبه‌گر و رسانۀ دارای روحیۀ نقد، جای تقدیر دارد.

انتشار اخبار خوب از روحیۀ مؤمنانه بر می‌خیزد

در ادامۀ این دیدار، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین نیز به انتشار اخبار خوب در خبرگزاری فارس اشاره کرده و اظهار کرد: افراط و تفریط در همه جا مورد مذمت است، اما انتشار اخبار خوب و امیدوارکننده از روحیۀ انسان‌های سالم و مؤمن برمی‌آید که این می‌تواند به تولید نظم و امید کمک کند.

طاهرخانی در پایان یادآور شد: خبرگزاری فارس پایۀ خوبی دارد و بسیاری از خروجی‌ها و اخبار خبرگزاری فارس منشا خیر است و این بسیار امیدوارکننده است، تهیه، تولید و انتشار اخبار خوب یک عزم ملی در میان خبرنگاران را می‌طلبد که در خبرگزاری فارس وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول