اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خبرگزاری فارس نسبت به مسائل روز موضع‌گیری‌های جسورانه و تحلیل‌های شفاف دارد

فرماندار شهرستان آوج گفت: خبرگزاری فارس جزو خبرگزاری‌های فعال استان است که همیشه سعی داشته با جدیت نسبت به مسائل روز موضع‌گیری و تحلیل داشته باشد و با جسارت، شفافیت و روشنگری پیش برود.

خبرگزاری فارس نسبت به مسائل روز موضع‌گیری‌های جسورانه و تحلیل‌های شفاف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نصرت‌الله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج عصر امروز به‌مناسبت هفتهٔ خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد و گفت: اگر ما رسانه‌های قدرتمند و اثرگذاری داشته باشیم قطعاً در بسیاری از حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌توانیم اثرگذاری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: رسانه‌ها باید به جامعه خط بدهند و اثرگذار باشند، اما اکنون متأسفانه این وضعیت معکوس است و رسانه‌ها صرفاً منعکس کنندهٔ اخباری هستند که در بطن جامعه می‌گذرد که این تنها بخشی از رسالت آن‌ها است.

علیرضایی ادامه داد: انعکاس واقعیات، اخبار، مسائل روز، سیاست‌های ابلاغی، جلسات، مواضع و دیدگاه‌ها از رسالت‌های رسانه‌ها است اما از سوی دیگر رسانه‌ها نباید صرفاً حالت واکنشی یا انفعال داشته باشند.

وی تأکید کرد: رسانه‌های قدرتمند می‌توانند به جامعه خط بدهند و افکار عمومی را شکل و جهت بدهند، روشنگری کرده و چشم‌انداز تعریف کنند و به جامعه و مردم تحلیل بدهند تا قدرت انتخاب و تشخیص مردم را بالا ببرند.

این مسؤول در پایان اظهار کرد: خبرگزاری فارس جزو خبرگزاری‌های فعال استان است که همیشه سعی داشته با جدیت نسبت به مسائل روز موضع‌گیری و تحلیل داشته باشد و با جسارت، شفافیت و روشنگری پیش برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول