اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ضرورت توسعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کشور

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که دشمن نقاط آسیب‌پذیر ما را شناسایی کرده است گفت: نیروی‌های اطلاعاتی و امنیتی باید برای ضربه زدن به نفوذی‌ها توسعه پیدا کند.

ضرورت توسعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کشور

به‌ گزارش خبرگزاری ‌فارس از دهاقان‌، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ‌ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان، با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: آمریکا دارد از تجربیات خود در جنگ سرد، بر علیه ما و جبهه مقاومت استفاده می‌کند.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که آمریکا تمام تجربیاتی که در جنگ سرد استفاده کردند و توانستند روسیه را متلاشی کنند را به علاوه چاشنی کردن خشونت و تروریسم در پیش گرفته است، افزود: هدف عمده آن‌ها خسته کردن  و ناامید کردن مردم است، این مسأله نه تنها در ایران بلکه در هر جایی که جبهه مقاومت حضور دارد به چشم می‌خورد.

وی با بیان این‌که حادثه لبنان مشابه ۱۱ سپتامبر آمریکا بود و وظیفه مردم اتحاد و مقاومت است، گفت: باید زیر ساخت‌های نظامی  را تقویت کنیم، سلاح نظام جمهوری اسلامی اسلحه قاطع و برنده نظام، در این مرحله در بعد تسلیحات نظامی نیست، ما فعلاً جنگ نظامی نداریم، چرا که می‌دانند خسارات زیادی برای خودشان به دنبال دارد آن‌ها وارد فاز اطلاعاتی امنیتی شده‌اند.

 رضوانی با بیان ‌این‌که دشمن تمام نقاط آسیب‌پذیر ما را توسط نفوذی‌هایش شناسایی کرده است و در مرحله‌های حساس برای ضربه زدن از آن استفاده می‌کند، بیان کرد: نیروی‌های اطلاعاتی و امنیتی باید برای ضربه زدن به نفوذی‌ها توسعه پیدا کند.

 امام جمعه دهاقان با ابراز خرسندی از موفقیت نیرو‌های امنیتی در دستگیری روح‌الله زم و جمشید شارمهد، عنوان کرد: امروزه  بحث توسعه اطلاعات و امنیت و نیروهایی که بتوانند به جنگ اطلاعاتی آمریکا بروند مهم‌تر از توسعه جنگ افزار‌های نظامی است، نقاط آسیب‌پذیر باید شناسایی شوند و  برای جلوگیری از متحمل شدن ضربه‌های سنگین، باید مصون‌سازی شوند.

وی با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت  محمود صارمی، گفت: امید است  این قشر زحمت‌کش در سطح شهرستان دهاقان مورد توجه قرار گیرند.

رضوانی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جایگاه شهرستان‌ دهاقان را در سطح استان و کشور بشناسانیم، باید نیروی‌های خبره را در راستای خبرنگاری بکارگیری و  از آن‌ها حمایت کنیم و در شرایطی که در فضایی مثل اینستاگرام دشمن در حال تخریب دین و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، غفلت نکنیم‌.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول