اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زبان آمریکایی‌ها باید در دنیا کوتاه شود

امام جمعه دهاقان گفت: باید زبان آمریکایی‌ها را در دنیا کوتاه کنیم تا بدون دلیل کشورها را محکوم به عدم رعایت حقوق بشر نکند.

زبان آمریکایی‌ها باید در دنیا کوتاه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)، اظهار داشت: تمامی شیعیان مدیون فقه، کلام، اخلاق، ادعیه، روایات رئیس مذهب شیعه یعنی امام صادق (ع) هستند.

امام جمعه دهاقان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تأکیدی بر انجام مراسمات عزاداری نیست، اما هیأت‌های مذهبی می‌توانند با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به راه‌اندازی دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی کنند.

وی با اشاره با سفارش امام صادق (ع) قبل از شهادت ،گفت: ارتباط با مخلوق یعنی صله رحم و ارتباط با خالق یعنی نماز دو سفارش امام صادق (ع) بود که باید به آن توجه کنیم.

رضوانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود وقایع اخیر آمریکا را یک قیام دانست و بیان کرد: این وقایع نشان دهنده ظلم‌هایی است که به مردم روا داشته می‌شود آن هم توسط کسانی که ادعای حقوق بشر دارند.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که ما باید زبان آمریکایی‌ها را در دنیا کوتاه کنیم تا بدون دلیل کشورها را محکوم به عدم رعایت حقوق بشر نکند، خاطرنشان کرد: اگر ما رسالت انقلابی داریم، باید این وقایع را آن گونه که هست شرح دهیم و مسائل را به درستی تحلیل کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول