اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از احتکار 640 کیسه برنج تا جریمه پزشک متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از صدور حکم قطعی و جریمه 224 میلیون ریالی محتکر برنج در استان خبر داد.

از احتکار 640 کیسه برنج تا جریمه پزشک متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده امشب با اشاره به پرونده احتکار یک فروشگاه در شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: در بازرسی پلیس آگاهی شهرستان آق‌قلا از یک فروشگاه تعداد 640 کیسه برنج فجر ایرانی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده متخلف در تعزیرات حکومتی تصریح کرد: پرونده پس از تشکیل به منظور رسیدگی به شعبه سوم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی گرگان ارجاع شد که پس از سیر مراحل قانونی و اخذ نظریه کارشناسی و سایر قراین موجود تخلف انتسابی محرز تشخیص داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت متهم محتکر برنج به پرداخت 224 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت خبر داد و افزود: این حکم به استناد ماده چهار قانون تعزیرات حکومتی صادر شد و بر اساس آن متهم به توزیع کالا «برنج موصوف» در شبکه به نرخ رسمی دولتی ملزم شد.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه پرونده مذکور برای تجدیدنظر خواهی در شعبه اول تجدیدنظر استان مجددا رسیدگی شد، گفت: رای صادره در شعبه تجدیدنظر مورد تائید و برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام ارسال شد.

وی همچنین از محکومیت پزشک متخلف زیبایی در گرگان به جزای نقدی خبر داد و ابراز کرد: با گزارش کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی استان، یک پزشک زیبایی که در راستای عمل جراحی بینی وجه مازاد بر تعرفه دریافت کرده بود به 24 میلیون و 392 هزار و 800 ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: این پرونده در شعبه هفتم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی گرگان تشکیل شد و رئیس شعبه بعد از احضار متهم و احراز وقوع تخلف پزشک متخلف را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 24 میلیون و 392 هزار و 800 ریال در حق صندوق دولت توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم کرد.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه تقاضای تجدینظر خواهی پزشک متخلف به رای صادره مورد موافق قرار نگرفت، گفت: این رای در شعبه اول تجدیدنظر استان مجددا رسیدگی و رای صادره مورد تائید قرار گرفت.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول