اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«تام هنکس» پدر «پینوکیو» می شود!

ورایتی اولین بار در سال ۲۰۱۸ خبر داد که «رابرت زمکیس» گزینه اصلی کارگردانی پروژه «پینوکیو» است. این پروژه در ادامه بازسازی انیمیشن های محبوبی چون «دیو و دلبر» «شیر شاه» و «علاءالدین» صورت می گیرد.

«تام هنکس» پدر «پینوکیو» می شود!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، تام هنکس در حال مذاکره برای بازی در نقش شخصیت «پدر ژپتو» در فیلم سینمایی «live-action» (زنده-انیمیشن) «پینوکیو» است.

 

ورایتی اولین بار در سال ۲۰۱۸ خبر داد که «رابرت زمکیس» گزینه اصلی کارگردانی پروژه «پینوکیو» است. این پروژه در ادامه بازسازی انیمیشن های محبوبی چون «دیو و دلبر» «شیر شاه» و «علاءالدین» صورت می گیرد.

 

«تام هنکس» و «رابرت زمکیس» در حالی در این پروژه با هم همکاری می کنند که قبلا در پروژه هایی چون «فارست گامپ» در سال ۱۹۹۴، «دور افتاده» در سال ۲۰۰۰ و «قطار سریع السیر قطبی» در سال ۲۰۰۴ با هم کار کرده اند.

 

نسخه اصلی «پینوکیو» در سال ۱۹۴۰ توسط کمپانی «والت دیزنی» و بر اساس رمان کودکان با عنوان «ماجراهای پینوکیو» ساخته شد.

 

داستان «پینوکیو» روایت پیرمردی نجار به نام «پدر ژپتو» است که عروسکی چوبی به نام «پینوکیو» می سازد. در ادامه داستان یک فرشته به پینوکیو می گوید اگر شجاع، راستگو و متواضع باشد او را به آدم تبدیل می کند...

 

«کریس ویتز» فیلمنامه «پینوکیو» را نوشته است. او یه همراه «اندرو میانو» تحت شرکت «عمق میدان» (Depth of Field) تهیه کنندگی این پروژه را برعهده دارند.

 

«تام هنکس پیش از اینکه نجار پیر و خالق پینوکیو شود در پروژه سینمایی کمپانی «برادران وارنر» در فیلم زندگینامه ای «الویس پریسلی»سلطان موسیقی راک اند رول ظاهر می شود.

 

هنکس زمانیکه در استرالیا سر صحنه فیلمبرداری همین فیلم الویس پریسلی بود اعلام کرد که او و همسرش «ریتا ویلسون» به ویروس کرونا مبتلا شده اند. او اولین هنرمند مشهوری بود که ابتلای خود به بیماری کووید ۱۹ را اعلام کرد. البته به فاصله کوتاهی بعد از آن، بهبودی یافتند. 

 

تام هنکس اخیرا در نقش یک فرمانده در درام نبرد جنگ جهانی دوم با عنوان «سگ تازی» بازی کرده است. این فیلم پس از فروش توسط «سونی پیکچرز» در ماه جولای در «اَپل تی وی پلاس» پخش شد.

 

هنکس امسال ششمین نامزدی اسکارش را برای بازی در فیلم «روزی زیبا در محله» دریافت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول