اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نشست مشکوک آمریکایی‌ها با برخی عشائر الانبار در «عین‌الاسد»

یک منبع آگاه جزئیاتی از نشست مشکوک اخیر آمریکایی‌ها با برخی عشائر الانبار در پایگاه نظامی «عین الاسد» علیه الحشد الشعبی خبر داد.

نشست مشکوک آمریکایی‌ها با برخی عشائر الانبار در «عین‌الاسد»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای عراقی از نشست اخیر نیروهای آمریکایی با برخی سران و شیوخ عشائر و شخصیت‌های سیاسی استان الانبار در پایگاه «عین الاسد» خبر می‌دهند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری «شبکه الاعلام المقاوم» توضیح داد: نیروهای اشغالگر در حال توطئه‌چینی علیه الحشد الشعبی و هدف قرار دادن مکان‌های حضور نیروهای این سازمان در نقاط مرزی عراق با سوریه هستند.

به گفته این منبع، اشغالگران آمریکایی تلاش دارند با سرباز‌گیری از برخی از ساکنان استان الانبار و تشکیل یک نیروی نظامی وابسته به خود، الحشد الشعبی را هدف قرار دهند و فتنه بزرگی ایجاد کنند. 

وی با اشاره به‌اینکه هدف اصلی این نشست تشکیل یک نیروی ویژه علیه الحشد الشعبی در استان الانبار است، افزود: هدف آمریکایی‌ها از این سرباز‌گیری برخورد با نیروهای الحشد الشعبی مستقر در شهرستان «القائم» این استان است.

از سوی دیگر با وجود عملیات‌های مستمر موفق الحشد الشعبی در مناطق صحرایی استان الانبار، گفته می‌شود  گروه‌های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش که شامل دو تا سه تروریست هستند، همچنان در مناطق صحرایی الانبار حضور دارند و هر از گاهی نیروهای امنیتی را به منظور ناامن کردن و ایجاد بی‌ثباتی در مناطق غربی هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول