اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک مومنانه و ذبح 181 راس قربانی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب کمک به نیازمندان 181 راس قربانی در زنجان ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

کمک مومنانه و ذبح 181 راس قربانی در زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان  181 راس قربانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کشتارگاه‌های صنعتی استان ذبح و پس از بسته‌بندی در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از جمع‌آوری نذورات عید قربان و توزیع آن بین مردم نیازمند خبر داد و گفت: روز عید قربان 9 میلیارد ریال نذورات قربانی به عنوان آمار اولیه در این استان جمع‌آوری شده بود.

وی اظهار کرد: امسال این کمک‌ها و نذورات با 27درصد رشد نسبت به آمارهای اولیه سال گذشته به 11میلیارد و 663 میلیون ریال رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این کمک‌ها به 26میلیارد ریال افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین از توزیع 458 کیلو گوشت قرمز و 145کیلو گوشت سفید اهدایی خیران و نیکوکاران به خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و افزود: برای تهیه گوشت به خانواده‌های نیازمند مبلغ 893 میلیون ریال نیز به صورت نقدی از سوی خیران کمک شده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# 024*8877*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره‌ حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

انتهای پیام/73005/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول