اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آمادگی 137 پایگاه کمیته امداد استان زنجان برای جمع‌آوری نذورات و قربانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی 137 پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.

آمادگی 137 پایگاه  کمیته امداد استان زنجان برای جمع‌آوری نذورات و قربانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: امسال 137 پایگاه اعم از  دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها، آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان برای توزیع بین نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این نهاد همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان، با همکاری مردم نوع‌دوست استان، نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیماری صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می‌کند، گفت: همه دفاتر کمیته امداد استان در روز عید سعید قربان امسال که جمعه است، پذیرای مردم نیکوکار و خیر برای تحویل قربانی، هدایا و نذورات برای توزیع بین نیازمندان است.
صفری خاطر نشان کرد: نیکوکاران زنجانی در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات خود اعم از دام زنده و گوشت را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه استان خواست، امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا در کشور همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند.
وی افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به ‌حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان با پیش‌بینی جمع‌آوری ۲ میلیارد و 600 میلیون  تومانی نذورات قربانی در سال جاری گفت: سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.
وی گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# 024*8877*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا ، شماره حساب 0110769749001با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول