اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 62میلیارد ریال به توسعه گردشگری شهرستان بهمئی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 62میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در اردوگاه گردشگری تنگ ماغر شهرستان بهمئی خبرداد.

اختصاص 62میلیارد ریال به توسعه گردشگری شهرستان بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی امروز شنبه یازدهم مرداد ماه در بازدید از منطقه گردشگر پذیر تنگ ماغر شهرستان بهمئی،گفت: خوشبختانه در بودجه امسال و از محل جهش تولید اعتبارات خوبی به زیر ساخت‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبار62میلیارد ریال برای اولین بار به توسعه گردشگری شهرستان بهمئی اختصاص یافته است،عنوان کرد:  از این مبلغ 30میلیارد ریال اعتبارات دولت از محل تملک دارایی است و 32میلیارد ریال دیگر قرار است از طریق تسهیلات ارازن قیمت به سرمایه گذار پرداخت شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در چند روز آینده با تخصیص کامل این اعتبار اردوگاه گردشگری تنگ ماغر برای سرمایه گذاری به فراخوان عمومی گذاشته می‌شود.

گفتنی است؛ شهرستان بَهمَئی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است. مرکز این شهرستان، شهر لیکک است. لیکک در فاصله ۲۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده‌است.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول