اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت خوب پروژه تله‌کابین یاسوج/حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند گام‌های اساسی

سرپرست میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی قابل قبول در پروژه‌های تله‌کابین یاسوج خبر داد.

پیشرفت خوب پروژه تله‌کابین یاسوج/حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند گام‌های اساسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از ۳۳ پروژه‌ جهش تولید در بزرگترین تفاهم‌نامه اقتصادی تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد تله‌کابین یاسوج است که ۲۷۰ میلیارد تومان هم تسهیلات ارزان قیمت به آن اختصاص داده شده است.

عملیات اجرایی تله کابین یاسوج ۱۲مهر سال ۱۳۹۲ آغاز شد و پیشرفت آن تا چند ماه قبل کمتر از ۲۰درصد بود اما با تصمیمات سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع ، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد کار اجرای این طرح بیش از پیش در دستور کار متولیان امر قرار گرفته و خوشبختانه تا کنون پیشرفت خوبی داشته است.

صبح امروز هم سرپرست گردشگری استان به همراه مدیرکل دیوان محاسبات از این پروژه بازدید کردند تا مشکلات را بررسی و برای رفع آن چاره‌اندیشی کنند.

مجید صفایی  در بازدید از پروژه در حال ساخت تله‌کابین یاسوج،گفت: در سطح ملی مشکلات اجرای این پروژه پیگیری شده و در چند ماه اخیر روند اجرای تله کابین یاسوج پیشرفت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات جهش تولید 270میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به این پروژه اختصاص داده شده است،تصریح کرد:  انتظار می‌رود بانک سپه در پرداخت سریع تسهیلات با سرمایه‌گذار بخش خصوصی همکاری لازم را انجام دهد.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه مهم سرمایه‌گذاری، گام‌های اساسی در حوزه رونق توسعه گردشگری استان برداشته شود.

صفایی با بیان اینکه توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مسوولان استان به خصوص استاندار است تصریح کرد: این پروژه بعد از حدود هشت سال راکد بودن دوباره با حمایت مسئولان استانی و کشوری عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

در ادامه مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد که در این بازدید حضور داشت بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: در جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذار و بانک سپه استان موانع تکمیل و بهره‌برداری این پروژه مهم گردشگری بررسی می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول