اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بهره‌برداری از فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز در شهر صدرا

با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز در فاز دوم شهر صدرا افتتاح شد.

بهره‌برداری از فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز در شهر صدرا

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز،  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره‌برداری از فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز بیان کرد: با احداث سایت جدید دانشگاه صنعتی شیراز، شهر صدرا جذابیت بیشتری خواهد یافت.

محمدباقر نوبخت ادامه داد: دانشگاه در وضعیت ناتمام است و روند کار باید تا انتها، باکیفیت صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: مراحل تکمیل و نحوه هزینه‌کرد دانشگاه را بدون دغدغه پیگیری کنید تا هر چه سریع‌تر به مطلوب دست یابید.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز نیز در این مراسم با اشاره به پیشینه این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی شیراز در سال ۸۳ در مکان دانشکده صنعت الکترونیک دانشگاه شیراز احداث شده و با دارا بودن ۱۵۰۰ دانشجوی ارشد و دکتری و رویکرد تحصیلات تکمیلی به فعالیت خود ادامه داده است.

 علویان مهر اظهار داشت: عملیات احداث سایت جدید دانشگاه صنعتی شیراز با مساحت ۱۲۰ هکتار از سال ۸۵ آغاز شده است و هم اکنون دو دانشکده به طور کامل، آماده بهره‌برداری بوده و مابقی به مرور تکمیل خواهد شد.

 وی با اشاره به رشد مطلوب دانشگاه صنعتی شیراز در حوزه علمی و پژوهشی گفت: دانشگاه صنعتی شیراز با عملکرد خوب در حوزه علمی و پژوهشی جز ۱۵۰ دانشگاه برتر آسیا, ۱۵۰ دانشگاه برتر جوان دنیا و ۶۰۰ دانشگاه برتر دنیا است.
این استاد دانشگاه با ذکر اینکه دانشگاه صنعتی شیراز در حال حاضر ۱۰۵ عضو هیئت علمی دارد، اظهار داشت: با حضور اساتید نخبه و توانمند، در تلاش هستیم دانشگاه را به سمت نسل سوم و دانشگاه کارآفرین  پیش ببریم.

وی با بیان اینکه حل معضلات صنعت جنوب کشور و استان دلیل احداث این دانشگاه بوده، بیان کرد: قراردادهای بسیاری با صنایع مختلف داشته ایم که دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور و استان داشته است.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: یک پرتابل آموزشی برای وزارت آموزش و پرورش در دست انجام است که حدفاصل عیدقربان تا غدیر رونمایی خواهد شد.

علویان مهر اضافه کرد: هم‌افزایی این پرتال و نرم افزار شاد موجب خواهد شد تا دانش‌آموزان در اول مهر ماه با مشکلات کمتری به تحصیل علم بپردازند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول