اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کوتاه با سرخط مهم‌ترین اخبار ورزشی مازندران

سرخطر مهم‌ترین اخبار ورزش استان مازندران در طول هفته را در این گزارش قرار داده‌ایم تا مورد توجه شما قرار گیرد.

کوتاه با سرخط مهم‌ترین اخبار ورزشی مازندران

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | ورزش استان مازندران در روزهای اخیر علی رغم تعطیلی کرونایی درگیر مسابقات و برنامه های ورزشی مختلفی بوده که در ادامه به صورت تیتروار مهمترین رویدادهای چند روز اخیر را بررسی کردیم که در زیر این خبرها را مشاهده خواهید کرد.

 

* لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران قرعه کشی شد

لیگ برتر فوتبال ساحلی بالاخره قرعه کشی شد و ۱۲ تیم لیگ برتری در ۳ گروه تقسیم شدند تا مرحله اول لیگ فوتبال ساحلی برگزار گردد. مازندران در این رقابت ها دو نماینده دارد که در ادامه گروه بندی این رقابت ها را مشاهده می کنید :

1گروه اول:

پارس جنوبی بوشهر (میزبان دور برگشت)
شاهین خزر رودسر (میزبان دور رفت)
شهرداری بندرعباس
منطقه آزاد چابهار

2گروه دوم :

گلساپوش یزد (میزبان دور برگشت)
شهریار ساری (میزبان دور رفت)
دریانوردان بوشهر
فرش حداد اصفهان

3گروه سوم:

ایفا اردکان (میزبان دور رفت)
سپاهان شهرداری سمنان (میزبان دور برگشت)
موج سواران نوشهر
ملوان گناوه

از هر گروه دو تیم اول و دوم بصورت مستقیم صعود خواهند نمود و همچنین دو تیم سوم برتر نیز به جمع هشت تیم پایانی صعود خواهند نمود.بدترین تیم سوم از نظر امتیازی به همراه سه تیم چهارم گروهها برای بقاء تلاش خواهند نمود.

* سیف الله پور: ورزشگاه وطنی قائمشهر را در اختیار باشگاه نساجی مازندران بگذارند

سرپرست باشگاه نساجی مازندران در جدیدترین صحبت هایش اظهار داشت : پیشنهادم این است که ورزشگاه وطنی قایٔمشهر را در اختیار باشگاه نساجی مازندران بگذارند تا چمن طبیعی را برای این ورزشگاه آماده کنیم.

سیف الله پور بیان کرد: حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران هم اعلام آمادگی کرده است که اگر ورزشگاه وطنی قایٔمشهر را در اختیار باشگاه قرار بدهند در آن صورت چمن طبیعی در این ورزشگاه قرار می‌دهد. ما در خارج از خانه خوب بازی می‌کنیم، چون در چمن طبیعی تمرین می‌کنیم، اما تیم ما در چمن مصنوعی بازی خوبی ارایٔه نمی‌دهد.

* خداحافظی سنگربان ملی پوش شهروند ساری

سینا پرکاس در‌وازبان ملی پوش شهر‌وند ساری با اتمام قراردادش و پس از دریافت رضایت نامه از این تیم ‌جدا شد.
پرکاس از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد که در حال بررسی شرایط مورد نظر است.

* مهرداد پولادی رسما به معیذر قطر پیوست

مهرداد پولادی بعد از جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ حاضر نشد به خاطر مشکلات سربازی که داشت به ایران برگردد. پولادی در این سالها در لیگ قطر حضور داشته است و حتی سابقه بازی کردن در لیگ تایلند را هم داشت. باشگاه معیذر که در لیگ دسته دوم قطر حضور دارد از عقد قرارداد رسمی با مهرداد پولادی خبر داد و او جایگزین اولیویرا بازیکن برزیلی این تیم شد. پولادی پیش از این برای تیم الشحانیه و الخریطیات در فوتبال قطر بازی کرد و سابقه حضور در بانکوک یونایتد تایلند را هم دارد.

* ستارگان ساری و بومی های جدید

کشتی گیران شناخته شده و با تجربه استان روانه تیم ستارگان ساری شدند. ستارگان یکی از دو نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد، نفرات تازه ای را از نیروهای بومی به خدمت گرفت.

علیرضا حاتمی کشتی گیر آملی و دارنده نشان های درخشان در گروه سنی پایه، حسین رمضانیان کشتی گیر اهل گتاب و پدیده دو سال قبل کشتی مازندران و سید محمد ساداتی کشتی گیر ساروی و قهرمان سابق کشتی ساحلی جهان به عضویت تیم ستارگان ساری درآمدند.

تیم ستارگان با مجموعه ای از نفرات بومی و چند کشتی گیر غیر بومی روانه بازی ها خواهد شد.
 

*جعفری به خاتم اردکان پیوست

پاسور خوب و خوش آتیه والیبال مازندران به تیم خاتم اردکان پیوست. محمد جعفری که سابقه بازی در تیم پیکان و همچنین دعوت به رده های سنی تیم های ملی را دارد در فصل جدید لیگ برتر برای اردکانی ها به میدان می رود.

محمد نکایی است و از او به عنوان جواد کریمی جدید مازندران یاد می شود.

*نقل و انتقالات لیگ برتر کشتی/پاس مملو از مازنی ها

تیم پاس با ورودش به لیگ برتر کشتی آزاد شماری از مربیان و کشتی گیران مازندرانی را به عضویت خود در آورد. در تیم پاس در این فصل امیدحسن تبار، مهدی هدایتی، فریبرزبابایی، امیراکبرزاده، افشین رحمانی، شایان حمزه، محمد  علی تبار، مجتبی سلطان زاده، ابوالفضل آهوپا و حسن مطلبی از مازندران کشتی می گیرند که همگی از نفرات پر روحیه و فنی هستند.

محمد یوسفی و علی سراج دو مربی خوب مازندران هم در جمع اعضای کادر فنی تیم پاس هستند.

* مسعود حسن زاده سرپرست دبیری هیات کاراته مازندران شد

حسن رجبی رئیس هیات کاراته استان، سرپرست دبیری این هیات را به حسن زاده از قهرمانان آسیا و جهان در رشته جوجیتسو که به تازگی تابعه ای از کاراته شده، سپرد تا با حضور این جوان قهرمان و مومن بسیجی شاهد اتفاقات خوب در کاراته باشیم.حسن زاده سال پیش بعنوان نماینده بسیج ورزشکاران کشور در دیدار با مقام معظم رهبری حاضر و در محضر ایشان ارائه گزارش داد. حسن زاده قائمشهری افتخارات زیادی را در سال های قهرمانی اش بدست آورد و از سال ٨۵ تا ٩٢ در عضویت تیم ملی جودو بود. همچنین از سال ٩۴ تا به حال در تیم ملی جوجیتسو عضویت دارد و ٢ عنوان آسیایی در جوجیتسو و نائب قهرمانی بازی های آسیایی داخل سالن جوجیتسو را هم در کارنامه دارد. حسن زاده در سال ٩۱ تا ٩٨ مربی تم جوانان استان بوده و در دوره تیم تحت هدایت وی دو عنوان سومی کشور را کسب کرد.

 

* بازگشت فیض اله نفجم به هیات تکواندو مازندران

 رضا عرب سرپرست هیات تکواندو استان مازندران در ابلاغیه ای فیض اله نفجم را به عنوان مشاور و عضو هیات رئیسه تکواندو مازندران اعلام کرد. روز گذشته در جلسه ای با حضور مریم کیومرثی و علیرضا میرزایی مشاوران تکواندو استان مازندران و تعدادی از روسا هیات تکواندو شهرستانها از فیض اله نفجم به عنوان مشاور و عضو هیات رئیسه تکواندو مازندران دعوت به عمل آمد و مجدد نفجم به تکواندو مازندران بازگشت.

 هفته بیست وسوم لیگ دو فوتبال کشور/ پیروزی دقیقه ۹۰ شهدای بابلسر   

 شهدای بابلسر با گل دقیقه ۹۰ در جنگ شمال و جنوب هفته بیست وسوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور پیروز شد.  بابلسری ها در این دیدار حساس با گلزنی ابراهیم عالیزاده مقابل ایرانجوان بوشهر به برتری دست یافتند تا با ۲۹ امتیاز‌ ضمن فاصله گرفتن از خطر سقوط به رتبه هفتم جدول ۱۴ تیمی گروه  ب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صعود کنند. نبرد تیم های ۲۶ امتیازی شهدای بابلسر و ایرانجوان بوشهر به دلیل وجود نداشتن نور در ورزشگاه سردار شهید علیزاده بابلسر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل آغاز شد. شاگردان سیدصابر میرقربانی که پیروزی روحیه بخشی را بعد از چند هفته ناکامی مقابل تیم بوشهری به دست آوردند، هفته بعد در ایستگاه بیست و چهارم لیگ ۲ به دیدار میزبان میانه جدولی و ۲۷ امتیازیشان، شهدای رزکان البرز می روند.


*سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد

با حضور پولادی فرماندار کلاردشت، مسعود رمضانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان، عبدالله مصلحی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تقدیر از زحمات حمزه پور بهرام ، در حکمی عبدالله مصلحی را بعنوان سرپرست ورزش و جوانان این شهرستان منصوب کرد.

در این جلسه معارفه نیز فرماندار کلاردشت و معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان از تلاش ها و خدمات رئیس سابق ورزش و جوانان این شهرستان قدردانی کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول