اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محمدنژاد: فدراسیون کشتی درصدد مهندسی انتخابات مازندران بود/انتخابات عادلانه نبود

پیشکسوت کشتی مازندران گفت: دبیر به من گفت استعفا بده و گفتم کنار نمی‌کشم و متوجه شدم فدراسیون در حال مهندسی انتخابات است.

محمدنژاد: فدراسیون کشتی درصدد مهندسی انتخابات مازندران بود/انتخابات عادلانه نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید محمدنژاد که پیش از این در واکنش به حاشیه‌های انتخابات هیئت کشتی مازندران از سمت خود در هیئت کشتی بابل استعفا کرده بود، اظهار داشت: فارغ از هر حرف و حدیثی باید بگویم عسکری محمدیان بزرگ ورزش مازندران است و احترامش واجب، ریاست هیئت را به او تبریک می‌گویم. در چند رقابت آسیایی به عنوان شاگرد در خدمت او بودم.

وی که پیش از این گفته بود انتخابات هیئت کشتی مازندران مهندسی شده است، ادامه داد: وقتی قرار شد به دعوت پیشکسوتان در انتخابات شرکت کنم، همه هم و غم خودم را برای انتخابات گذاشتم تا با برنامه ریزی درست کار پیش برود. از آن طرف یک خواسته از مسئولان داشتم، از سوی دوستان مشترک مان، نماینده بابل و استاندار چندین بار با دبیر تماس گرفتند که در جهت مهندسی کردن انتخابات نباشید ولی متاسفانه دو روز قبل از مجمع که به فدراسیون رفتم و آنجا فهمیدم که دوستان کاملا درصدد مهندسی انتخابات هستند و پیشنهاد دادند من کنار بکشم که همانجا به دبیر هم گفتم من به هیچ وجه کنار نمی‌کشم. در روز انتخابات مازندران، نیامدن دبیر هم به مجمع کشتی خودش در همین راستا بود. سیدجلال عسکری کار را تمام کرد. مربیان استان که همراه محمدیان بودند تک تک اعضای مجمع را به اتاق مدیرکل بردند.

محمدنژاد درپاسخ به این سوال که اگر انتخابات مهندسی بود چرا آرا اینقدر نزدیک بود؟، تاکید کرد: از زمانی که انتخابات استارت خورد، اولین مجمعی که به انجام رسید، مجمع انتخابات هیئت‌های کشتی شهرستان ها برای عضویت در مجمع بود آنجا من رای اول را آوردم، پس کشتی استان به من اعتقاد داشت و نگاه هم این بود که این بار مدیریت کشتی استان از مرکزیت استان خارج شود اما نمی‌دانم دلیلش چه بود که دبیر، استاندار و مدیرکل به این نتیجه رسیدند، که باز هم رئیسی از مرکز استان مسئولیت هیئت را برعهده بگیرد.

وی در گفت‌وگو با دایره طلایی در مورد اینکه گفته می‌شود اگر حمید محمدنژاد از ریاست هیئت کشتی بابل هم کناره گیری کند، شائبه پیش خواهد آمد که صرفا به خاطر ریاست هیئت در کنار کشتی بوده، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سنی‌ام، سال ها به عنوان رئیس هیئت شهرستان در خدمت کشتی بودم. ما متعلق به کشتی هستیم و هرجا هستیم دل مان برای کشتی می تپد. اما مدیرکل و دبیر باید پاسخگو باشند، من خودم شاهد این بودم که یک ساعت قبل از مجمع تک تک اعضا را به اتاق مدیرکل بردند و خواستند به عسکری محمدیان رای بدهند. اصلا بحثم محمدیان نیست، اما باید انتخابات عادلانه برگزار می‌شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول