اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسته خبری پلیس| از انهدام باند قاچاق مواد مخدر تا کشف احشام میلیاردی

با تلاش و هوشیاری پلیس، باند قاچاقچیان مواد مخدر در نهبندان زمین‌گیر شدند و همچنین شش رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز در سرایان کشف و ضبط شد.

بسته خبری پلیس| از انهدام باند قاچاق مواد مخدر تا کشف احشام میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احسان رحیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی به یک سواری هایما که توسط دو موتورسیکلت اسکورت می‌شد مشکوک شدند و خودرو و موتورسیکلت‌ها را در عملیاتی پلیسی متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو 45 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند و در این رابطه چها متهم دستگیر و باند حمل و جابه‌جایی مواد مخدر منهدم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان مطرح کرد: مأموران خودرو و موتورسیکلت‌ها را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان منتقل و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

رحیمی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف دام میلیاردی قاچاق

«علی وطن‌دوست» فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: مأموران انتظامی پاسگاه مصعبی شهرستان سرایان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون  حامل احشام مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از متوقف کردن خودرو و بررسی مدارک بار حاوی شش رأس گاو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی را کشف و ضبط کردند، بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف را یک میلیارد ریال برآورد و در این رابطه خودرو توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 78 کیلو تریاک درقاین

«محمود زال‌بیکی» فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قاین با انجام اقادامات فنی و اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای عبوری این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری پژو قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای طرح مهار متوقف کردند، عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار78 کیلو و200گرم تریاک کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

توقیف سواری پژو با کشف 61 کیلو تریاک

«احمدرضا کارگر» فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای عبوری این شهرستان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرا دادند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای عبوری خودروی پژو 405 قاچاقچیان را شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند که متهم بدون توجه به ایست پلیس متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه با اعلام اینکه مأموران در عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 61 کیلو و 300 گرم تریاک کشف کردند، افزود: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول