اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۴ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، گفت: دولت دوازدهم در 2/5 سال گذشته تلاش زیادی برای بهره برداری و آغاز پروژه‌های مرتبط با بخش صنعت و معدن دنبال کرد که مهم‌ترین نتیجه آن جذب بیش از ۱۱ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در حوزه صنعت استان بود.

وی افزود: همچنین طی مدت یاد شده ۲۵ میلیون اعتبار ارزی در قالب دلار و ۸۵/۸ میلیون اعتبار ارزی نیز در قالب یورو وارد استان ایلام شده است.

ورود به مساجد ایلام بدون ماسک ممنوع است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: با توجه به شیوع کرونا، ورود تمامی افراد به مساجد استان بدون داشتن ماسک در جهت حفظ سلامت همگانی ممنوع است.

وی افزود: با توجه به تاکید و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا به تمامی هیات‌های امنای مساجد اعلام شده تا از ورود افراد به مساجد بدون زدن ماسک جلوگیری کنند.

لباس فرم دانش ‌آموزان میان ‌پایه اجباری نیست

رضا زینی‌وندمقدم مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده می‌توانند از لباس‌های فرم سال گذشته استفاده کرده و تهیه لباس جدید برای دانش‌آموزان میان پایه هیچ‌گونه اجباری ندارد.

وی افزود: لباس فرم تنها برای دانش‌آموزانی اجباری است که ورودی دوره‌های جدید شامل کلاس اول، دوره اول متوسطه اول و دوره اول متوسطه دوم باشند.

استقبال شعرای کرد کشور از جشنواره منال ایلام

یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از استقبال شعرای کرد منطقه غرب کشور از جشنواره دو سالانه شعر کردی منال به میزبانی این استان در دوره چهارم برگزاری آن خبر داد و گفت: تاکنون ۴۱۳ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: این آثار از شاعران استان‌های غربی کشور شامل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، خوزستان و ایلام ارسال شده است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول