اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بستری 280 بیمار کرونایی طی یک ماه اخیر در بیمارستان شهید رجایی گچساران

سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: در تیرماه امسال تعداد 863 نفر به این بیمارستان مراجعه کرده که از این تعداد 280 نفر بستری شدند.

بستری 280 بیمار کرونایی طی یک ماه اخیر در بیمارستان شهید رجایی گچساران

سید طاهر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با شروع موج دوم کرونا در استان  وضعیت شهرستان گچساران از تاریخ 10 خرداد ماه تاکنون قرمز اعلام شده است.

 وی با بیان اینکه در این مدت بستری افراد مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران افزایش داشته است، گفت: در تیرماه امسال تعداد 863 نفر به این بیمارستان مراجعه کرده که از این تعداد 280 نفر بستری شدند.

 سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران ادامه داد: از مجموع این تعداد 204 نفر در بخش کرونایی، 46 نفر در بخش آی. سی، یو بستری شدند.

 حسینی  عنوان کرد: در تیرماه امسال16 خانم  و9 آقا برای ادامه درمان از بیمارستان شهید رجایی گچساران به بیمارستان شهید جلیل یاسوج  اعزام شدند.

 این مسوول ابراز کرد: هم اکنون 29 بیمار و مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند که از این تعداد 10 نفر مبتلا قطعی هستند.

 سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: همچنین چهار بیمار مبتلا به کووید_ 19 در بخش آی.سی، یو بیمارستان بستری که هم اکنون وضعیت آنها رو به بهبود است.

 حسینی با بیان اینکه با آغاز پیک دوم ویروس کرونا مرگ و میر افراد مبتلا به این ویروس افزایش داشته است، افزود: با افزایش روند افراد مبتلا به بیماری کرونا تمامی بخش‌های بیمارستان برای بستری بیماران کرونایی  در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان شهید رجایی ارائه مشاوره درمانی برای بیماران مبتلا به کووید_ 19که دارای بیماری زمینه ای هستند که این مشاوره‌ها به صورت حضوری و توسط متخصصین انجام می‌گیرد.

 سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: هم اکنون تخت خالی  در بیمارستان برای بستری افراد مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد.

 انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول