اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی 684بیمار مبتلا به کووید 19 در گچساران/انجام بیش از 3 هزار تست کرونا

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 684 مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت اعلام شده است.

شناسایی   684بیمار مبتلا به کووید 19 در گچساران/انجام بیش از 3 هزار تست کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سی و هشتمین جلسه  اضطراری ستاد مقابله با ویروس کرونا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و روسای ادرات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست عباس باشتی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد 3هزار و 195نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس دریافت شده است.

معاون  شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا  تاکنون تعداد 684 مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت  اعلام شده است، ابراز کرد: از مجموع این تعداد 313نفرخانم  و تعداد 371 نفر آقا  در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.

وی  عنوان کرد: از مجموع 684 مورد مبتلا به ویروس کرونا تعداد 57نفر در مناطق  روستایی و تعداد 627 بیمار مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.

باشتی در ادامه ابراز کرد:هم اکنون 41 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای گچساران بستری هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش آی.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که حال عمومی آنها رضایت بخش است.

باشتی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون سه مرحله غربالگری صورت گرفته است، افزود:در مرحله نخست تعداد ۱۰۸هزار و ۳۷نفر، در مرحله دوم ۹۱هزار و ۲۳۱نفر و در مرحله سوم ۶۵هزار ۲۳۱نفر غربالگری و ارزیابی شدند.

 معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران به گشت‌های مشترک با اداره صمت اشاره و عنوان کرد: صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از سوی شبکه بهداشت اخطاریه صادر شده است.

 باشتی خاطرنشان کرد: در خصوص بازدید از ادارات در جهت رعایت پروتکل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خوشبختانه وضعیت ادارات گچساران بهتر شده است.

 وی ادامه داد: در گشت‌هایی  که در سطح بازار صورت گرفته است متاسفانه صنوف املاک و خودرو  پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول