اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که ایران در آتش‌سوزی کشتی نقشی نداشت، گفت: دولت آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد.

آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد

به‌ گزارش خبرگزاری‌ فارس از دهاقان‌، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ‌ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با تبریک اولین روز ذی‌الحجه و سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: این دو بزرگوار با کمترین هزینه و امکانات زندگی خود را آغاز کردند، خانواده‌ها باید ‌شرایط ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

امام جمعه دهاقان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به آمریکا گفت: کشتی شما در سواحل‌تان آتش گرفت‌ که این مسأله و تظاهرات‎های اخیر، نتیجه اعمال خودتان است، با وجود این‌که این کشتی در خاک‌ خودتان دچار حریق شد چندین روز طول کشید تا آتش مهار شود و چقدر از کارکنان جان‌شان را به خطر انداختند، اگر این آتش‌سوزی در آب‎های خلیج فارس اتفاق می‌افتاد چه کاری می‌توانستید انجام دهید.

رضوانی با بیان‌ ‌این‌که ایران در آتش‌سوزی آن کشتی نقشی نداشته است و آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد، بیان کرد: گول هم‌پیمانان بی‌عقل خود که شما را به آتش‎افروزی تحریک می‌کنند را نخورید.

امام جمعه دهاقان با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب تعریف و تمجید ویژه‌ای از مجلس یازدهم داشتند، عنوان کرد: مجلسی که رضایت رهبر انقلاب را به دنبال داشت، کار نمایندگان مجلس را دوچندان خواهد کرد.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب برای‌ این‌که تنشی جدید در کشور ایجاد نشود، ورود کردند تا بعضی از نمایندگان دست از حواشی خود در مجلس بردارند، خاطرنشان کرد: آدم ولایی‌، قبل از این‌که ولایت بخواهد از خودش سرمایه‌گذاری کند باید بداند چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد.

رضوانی با بیان این‌که در شرایط سختی که داریم و دشمن همیشه ما را بمباران تبلیغاتی و تحریک می‌کند، باید حواس‌مان را جمع کنیم، افزود: آدم عاقل آن است که بین بد و بدتر بد را انتخاب کند.

امام جمعه دهاقان در تذکری خطاب به وزارت ‌بهداشت گفت: وقتی‌که امکانات و مواد اولیه با ارز دولتی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، چه دلیلی دارد ماسک و سایر مواد بهداشتی، در بازار آزاد به مردم ایران فروخته شود، باید نظارت‌ها بیشتر شود تا این بحران را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول