اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فیلم| چهارمین روز از عملیات امداد و نجات «سها رضانژاد» در ارتفاعات کردکوی

چهارمین روز از عملیات عملیات امداد و نجات «سها رضانژاد» مفقود شده در ارتفاعات کردکوی نیز بی‌نتیجه ماند و هیچ اثری از این فرد یافت نشد.

فیلم| چهارمین روز از عملیات امداد و نجات «سها رضانژاد» در ارتفاعات کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، چهارمین روز از عملیات عملیات امداد و نجات «سها رضانژاد» مفقود شده در ارتفاعات «جهان نما» شهرستان کردکوی در حالی به پایان رسید که این جست‌وجو بی‌نتیجه ماند و هیچ اثری از این فرد مفقود شده یافت نشد.

استفاده از سگ‌های تجسس هلال احمر استان گلستان، استفاده از «هلی‌ شات»، پرواز پاراگلایدر سواران استان گلستان در منطقه و جست‌وجوی منطقه‌ای و زمینی امدادگران و نجاتگران همچنان ادامه دارد تا شاید اثری از این فرد گمشده در منطقه یافت شود.

«سها رضانژاد» اهل کرج با 27 سال سن است و صبح روز جمعه 20 تیرماه در حالی که همراه گروه کوهنوردی از تهران به منطقه توریستی «جهان نما» آمده بودند از چادرش خارج و دیگر بازنگشت.

به گفته مسوولان این گروه در شرایطی وارد منطقه شدند که روز قبل از حادثه به آنها تاکید شده بود در منطقه حاضر نشوید و فرمانداری کردکوی نیز مجوزی به آنها برای صعود نداده بود.

در حال حاضر مدیر گروه و دو لیدر همراه گروه در بازداشت پلیس هستند و پرونده قضایی نیز برای این واقعه تشکیل شده و دادستانی عمومی و انقلاب کردکوی رسما به پرونده ورود کرده است.

انتهای پیام/83004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول