اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

8 گواهینامه سیستم مدیریت شرکت گاز کردستان تمدید شد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از تمدید 8 گواهینامه سیستم مدیریت عملکرد توسط این شرکت در استان خبر داد.

8 گواهینامه سیستم مدیریت شرکت گاز کردستان تمدید شد

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: تمدید 8 گواهینامه سیستم مدیریت توسط شرکت گاز استان کردستان نشان از تفکر سیستمی حاکم بر این شرکت دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای به روزرسانی و دریافت گواهینامه‌های مد نظر شرکت، 600 نفر ساعت جلسه مشترک با واحد سیستم‌های مدیریت و تعالی سازمانی، مشاوران و نماینده واحدها به منظور بروزرسانی گواهینامه‌های استانداردسازی خدمات تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: در راستای تمدید و به روزرسانی گواهینامه‌های مد نظر شرکت استان کردستان  در سال گذشته تعداد 8 سیستم مدیریتی قبلی شرکت شامل استاندارد تضمین کیفیت ISO 9001:2015، استاندارد مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001:2007 و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS:2015 استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001: 2011 ، سیستم مدیریتی رسیدگی به شکایات  ISO10002:2014، سیستم سنجش رضایت‌مندی ذینفعان ISO 10004:2012،  استاندارد فرآیند آموزش  ISO10015 : 1999 بروزرسانی و مستقر شد که زمینه را برای یکپارچه‌سازی خدمات و بهبود مستمر در راستای تحقق اهداف بلند مدت برنامه‌ریزی شده فراهم کرده است.

فعله‌گری تصریح کرد: استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات  ISO10002:2014 و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO 10004:2012 در راستای بهبود مستمر و ارتقای سلامت اداری است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه این مهم  تعامل با ذینفعان را هدفمند و خدمات ارائه شده را مطلوب تر می کند، خاطرنشان کرد: گواهینامه‌های صادر شده سیستم مدیریت کیفیت برای شرکت گاز استان کردستان توسط شرکت توف اینسرت صادر و تا تاریخ  31 /01 /2021 میلادی اعتبار دارد.

شرکت گاز کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه‌یافته است

مدیرعامل شرکت گاز کردستان عنوان کرد: شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه‌یافته و باثبات است و تمام تلاش این مجموعه حرکت در در راستای رشد و شکوفایی سازمانی است.

فعله‌گری در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۶ واحد صنعتی در کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند، اظهار کرد: تاکنون در قالب مصوبه شورای اقتصاد ۵۴۰ واحد صنعتی در استان گازدار شده است.

وی تصریح کرد: با گازدار شدن این تعداد واحد صنعتی، در مصرف ۳۷ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده است.

۱۱۱۳ واحد صنعتی در کردستان گازدار می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته یک‌هزار و ۱۱۳ واحد صنعتی استان در قالب مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود.

وی هدف گذاری امسال در گازدار کردن واحدهای صنعتی را ۱۳۳ واحد عنوان کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۹۶۷ کیلومتر طول شبکه‌گذاری گاز طبیعی در استان است و در حال حاضر ۵۴۰ هزار و ۶۹۲ مشترک از گاز طبیعی در استان بهرمند هستند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول