اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خسارت‌های بخش گردشگری سمنان جبران شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: جبران خسارت‌های وارده به بخش گردشگری استان سمنان باید با اقدام‌های مؤثر همراه شود.

خسارت‌های بخش گردشگری سمنان جبران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی جمال ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس، بیشتر اقامتگاه‌های تفریحی و گردشگری، رستوران‌داران و هتل‌داران استان با توجه به کاهش مسافرت‌ها دچار ضررهای مالی شدند.

وی بیان کرد: نیاز است تا از محل‌های مختلف برای جبران خسارت در این بخش، اقدام‌های مؤثر انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان اضافه کرد: برخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان با وجود مشکلات به وجود آمده برای هتل، رستوران و دیگر اقامتگاه‌های گردشگری استان به دلیل شیوع کرونا ویروس، بدون درک این موضوع اقدام به درج اخطاریه مبنی بر قطع آب، برق، گاز و... این واحدها می‌کنند.

جمال اضافه کرد: این‌گونه اقدامات به هیچ‌عنوان صحیح نیست و لازم است هشدارهای مربوطه از سوی مسؤولان ارشد استان به این شرکت‌ها برای همراهی با فعالان اقتصادی حوزه گردشگری انجام شود.

وی تصریح کرد: بانک‌های استان سمنان با تعویق در بازپرداخت تسهیلات، حمایت‌های لازم را از فعالان اقتصادی در بخش گردشگری انجام دهند.

انتهای پیام/74012/ش/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول