اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیمه بیکاری برای ۴۰۹۵ نفر از کارگران استان سمنان واریز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: بیمه بیکاری ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ برای چهار هزار و ۹۵ نفر از کارگران استان سمنان واریز شد.

بیمه بیکاری برای ۴۰۹۵ نفر از کارگران استان سمنان واریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل غنیان ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: در ارتباط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی نظارت‌ها باید افزایش یابد.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، ۵۷ خانه بهداشت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان وجود دارد و همچنین افرادی دارای صلاحیت و آموزش‌دیده در ارتباط با رعایت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تذکرهای لازم را به کارگران در کارخانه‌ها ارائه می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: در ماه‌های گذشته، ۵۳۵ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

غنیان اضافه کرد: توجه کارگران و کارفرمایان به رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در جامعه کارگری استان در هفته‌های گذشته کمرنگ بوده است.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۳۷۳ نفر از بخش وزارت راه و شهرسازی که به‌طور عمده از رانندگان ناوگان‌های عمومی هستند، برای دریافت تسهیلات در سامانه مربوط نام‌نویسی کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۱۵۳ واحد صنعتی استان اعلام کردند که با وجود شیوع کرونا ویروس، از بیکار شدن ۵۵۶ کارگر مشغول در این واحدها جلوگیری کرده‌اند که در مجموع خواهان ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات هستند.

غنیان اضافه کرد: ۲۳ واحد اقامتی و گردشگری استان اعلام کردند که در زمان شیوع کرونا ویروس و تعطیلی هتل و رستوران‌ها از بیکاری ۱۰۴ تن از کارگران آن مراکز خودداری کردند و خواهان دریافت تسهیلات از محل تعیین شده هستند.

وی اضافه کرد: در مجموع، بیمه بیکاری ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ برای چهار هزار و ۹۵ نفر از کارگران استان سمنان واریز شد.

انتهای پیام/74012/ش/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول