اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تهیه طرح سایت گردشگری مذهبی شاهزاده حسین (ع) همدان

مسوول پیگیری امور بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) در همدان از تهیه طرح سایت گردشگری مذهبی شاهزاده حسین(ع) همدان خبر داد.

تهیه طرح سایت گردشگری مذهبی شاهزاده حسین (ع) همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قرار است طرح ارتقای بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) همدان به سایت گردشگری مذهبی تهیه شود که در مرحله اول تملک املاک و بناهای موجود در محدوده این طرح مطرح است،.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ مسوول پیگیری امور بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) در همدان رفتیم.

فرهاد فرزانه با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی متولی تهیه طرح سایت گردشگری مذهبی شاهزاده حسین(ع) شده است اظهار کرد: طبق اطلاعات موجود این اداره با دانشگاه بوعلی برای تهیه طرح قراردادی منعقد کرده و گویا اقدامات نقشه‌برداری هم تمام شده و مشاور در حال مطالعه منطقه است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌نویس تفاهم‌نامه واگذاری بانک ملی به شاهزاده حسین(ع) تهیه شده است گفت: باید برخی مسائل کوچک حقوقی بین دو طرف بانک ملی و بقعه حل شود.

مسوول پیگیری امور بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) در همدان تصریح کرد: چون این  موضوع نیاز به کار حقوقی دقیقی دارد باید تمام جوانب به درستی حل شود که آقای استاندار نیز پیگیر است و امیدوارم به زودی مشکل حل شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بانک ملی به صورت کامل به بقعه واگذار خواهد شد؟ بیان کرد: خیر، قید و شرط‌‌هایی دارد که هنوز قطعی نشده، ابتدا باید مسائل حقوقی به سرانجام برسد.

فرزانه ادامه داد: ممکن است خروجی کار به سمتی پیش رود که در مرحله اول بخش‌هایی از بانک مربوط به ساختمان جدید یعنی پشت بانک که درب شاهزاده حسین(ع) است، واگذار شود.

وی با بیان اینکه در ساختمان فعلی هم حق عبوری از بانک به بقعه شاهزاده حسین(ع) داده خواهد شد افزود: شرایط کرونا باعث تاخیر در انجام کار شده اما با این وجود پیگیر امور هستیم.

مسوول پیگیری امور بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) در همدان افزود: در حال حاضر شرایط پیگیری بهتر شده و احتمالا تابستان امسال اتفاقاتی در واگذاری رخ دهد هرچند هنوز در این زمینه نمی‌توان قطعی نظر داد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول