اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دستور العمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد

دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی معاون آموزشی این دانشگاه به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ شد.

دستور العمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی  مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دستورالعمل در خصوص تفویض اختیار نحوه برگزاری امتحانات برای دروس نظری و بخش نظری دروس نظری – عملی نسبت به شرایط شهر و مرکز هر استان و نظر به شیوع مجدد ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور است.

وی بیان کرد: رعایت حداقل واحدهای انتخابی دانشجویان، مرخصی و سنوات تحصیلی، پوشش کامل سرفصل دروس، اولویت برگزاری حضوری امتحانات، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، الزام تهیه و استفاده از تجهیزات فردی برای کارکنان و مراقبان، شرایط برگزاری محل آزمون از جمله موارد قید شده در این دستورالعمل است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول