اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۳۵ هزار واحد تولیدی و صنعتی کشور در حال راه‌اندازی هستند

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: ۳۵ هزار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی کشور آماده دریافت زمین، ساخت و سازو راه‌اندازی تا مرحله تکمیل هستند.

۳۵ هزار واحد تولیدی و صنعتی کشور در حال راه‌اندازی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محسن صالحی‌نیا بعد از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح شرکت شایسته فولاد آسیا در شهرک شجاع‌آباد نطنز گفت: امروز در کشور ۸۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که ۶۸ درصد این شهرک‌ها فعال هستند.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با سیاستی که اتخاذ شده امروز در هیچ واحد تولیدی مشکل فروش نداریم و هر محصولی که در کشور تولید می‌شود بلافاصله بازار فروش آن فراهم شده و محصول به فروش می‌رسد.

وی اذعان کرد: سیاست ما در وزارت صمت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه واحدهای راکد تولیدی، تأمین مواد اولیه و تأمین نقدینگی است.

صالحی‌نیا گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰ واحد تولیدی راکد برای بازگشت به چرخه تولید مد نظر داریم که از این تعداد ۱۲۰۰ واحد در شهرک‌های صنعتی قرار دارد و سهم استان اصفهان ۷۰ واحد است که با تلاش مسؤولان به‌زودی این واحدها به چرخه تولید باز خواهند گشت.

شهرک صنعتی بادرود نیازمند توجه ویژه

رحمت الله فیروزی‌پور نیز اظهار کرد: شهرستان نطنز با داشتن سه شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی  در بحث صنعت همواره در کشور پیشرو بوده و ظرفیت صنعتی این شهرستان در کشور قابل توجه است.

نماینده مردم نطنز و قمصر در خصوص شهرک صنعتی بادرود گفت: امیدواریم شهرک صنعتی بادرود اثر تاریخی میراث فرهنگی ثبت نشود و با مساعدت ویژه در موضوع زمین و صدور مجوزهای لازم کار برای سرمایه‌گذاران تسهیل شود تا شاهد جهش تولید توسعه تولید و گسترش آن در شهر بادرود باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما دستان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان را برای سرمایه ‌داری می‌فشاریم زیرا آن‌ها در خط مقدم تولید هستند و امسال که سال جهش تولید نام‌گذاری شده این واحدهای تولیدی هستند که می‌توانند با تولیدات خود چرخه صنعت کشور را بچرخانند.

به گزارش فارس امروز و با حضور معاون وزیر صنعت، شرکت شایسته فولاد آسیا در نطنز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با موضوع تولید تسمه صنعتی و ساختمانی افتتاح و در فاز اول زمینه اشتغال مستقیم ۴۰ نفر فراهم آمده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول