اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عزم جدی مجلس برای حل مشکلات کشور

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در سختی هستند و گرانی‌ها داد مردم را در آورده است اما مجلس انقلابی خودش را موظف می‌داند این مشکلات را حل کند و مجلس برای حل مشکلات مردم عزم جدی دارد.

عزم جدی مجلس برای حل مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، رحمت اله فیروزی‌پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: هفتم تیر یادآور شهادت یکی از شخصیت‌های برجسته نظام است، شهید بهشتی یکی از استوانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با شهادت خود به نوعی این انقلاب را بیمه کرد.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر حقیر باید وقایع سال ۵۷ تا ۶۱ را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم، دورانی که جریان منافقین و نفوذی‌ها به اوج خود رسیده بود و دشمن در صدد بود انقلاب را به نوعی از بین ببرد، اما استقامت امثال شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر برای این انقلاب و جانفشانی که آن‌ها باعث شد این انقلاب بیمه شود.

وی گفت: هفته قوه قضاییه راه به همه دست اندرکاران این قوه تبریک عرض می‌کنیم و ضمن تقدیر و تشکر از آیت‌الله رئیسی رئیس محترم قوه قضاییه به خاطر اجرای عدالت و مبارزه با فساد می‌گوییم مردم ما تشنه عدالت هستند؛ اگر می‌خواهیم اعتماد مردم را جلب کنیم باید در مبارزه با فساد هیچ کوتاهی نداشته باشیم.

 فیروزی‌پور گفت: هیچ‌گاه نباید به خارج از کشور نگاه داشته باشیم؛ در مسئله برجام دیدیم که هیچ اتفاقی برای کشور نیفتاد و باید نگاهمان به داخل و به منویات مقام معظم رهبری باشد و انشاءالله در سال ۹۹ از پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد البته مردم در سختی هستند و گرانی‌ها داد مردم را در آورده است اما مجلس انقلابی خودش را موظف می‌داند این این مشکلات را حل کند و مجلس برای حل مشکلات مردم عزم جدی دارد.

نماینده نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بحث رسیدگی به مشکلات مردم از سوم اسفند تاکنون حتی یک روز هم به مرخصی نرفتم و چه در تهران و چه در کل حوزه انتخابیه کلیه شهرها و روستاها سرکشی و با مسؤولین شهرها و روستاها جلساتی را برگزار و مشکلات را احصا و آن را برای رفع مشکل به مسؤولان استان و کشور منتقل کردم.

 وی درخصوص تکمیل جاده مرگ بادرود به کاشان گفت: در خصوص این جاده، هفت کیلومتر باقی مانده هم اعتبارات گرفته و تا دو ماه آینده جاده مرگ بادرود کاشان به جاده زندگی تبدیل خواهد شد و با افتتاح آن از مشکلات ترافیک و همچنین تصادفات خطرناک و مرگ و میرهایی که در این جاده اتفاق افتاد کاهش پیدا خواهد کرد.

فیروزی‌پور در خصوص استفاده سفره‌های آب‌های زیرزمینی گفت: در این خصوص و مسؤولان جهاد کشاورزی و وزارت نیرو تذکر جدی داده‌ام که چرا باید در شهرستان نطنز به چاه‌ها کنتور هوشمند نصب شده و میزان برداشت کشاورزان از آب کم باشد، اما در شهرستان‌های همجوار ما این طرح اجرا نمی‌شود و این ظلم به کشاورزان عزیز است از مسؤولین درخواست دارم هر چه زودتر عدالت را در این مورد اجرا کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول