اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امر به معروف و نهی از منکر راهبردی مهم برای سلامت جامعه است

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: امر به معروف و نهی از منکر راهبردی برای سلامت جامعه است و مردم باید نسبت به یکدیگر در پیشگیری از ویروس کرونا امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

امر به معروف و نهی از منکر راهبردی مهم برای سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در نشستی در همین رابطه با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و مواردی که توسط پزشکان و وزارت بهداشت مطرح می شود، افزود: رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از حضور در تجمعات در حال حاضر مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: مردم و همه شهروندان باید در این خصوص حساسیت بیشتری داشته باشند و خارج شدن از اصول اعلام شده و بی تفاوت بودن نسبت به این توصیه ها مصداق بارز منکر است.

شیبانی تصریح کرد: افراد جامعه باید خود را در قبال زندگی همنوعان مسؤول و متعهد بدانند و در شرایط و وضعیت کرونا، با عمل به فریضه واجب دینی یعنی امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان گام بردارند..

وی تاکید کرد: برای اینکه امر به معروف و نهی از منکر تاثیرگذار باشد، باید این کار را از خود شروع کنیم و برای عبور از شرایط موجود و رسیدن به شرایط مطلوب، همه ما لازم است نکاتی را رعایت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود : امر به معروف در واقع به عنوان امر به فاصله گذاری اجتماعی و نهی از منکر نیز به عنوان نهی از رفت و آمدهای غیرضروری مطرح شده است.

وی اظهار داشت: این موارد موضوعات مهمی است که این روزها باید به سبک زندگی شهروندان تبدیل شود تا بتوانیم این بحران را با کمترین میزان خسارت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول