اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی خبر داد و گفت: مبلغ ۴۰ میلیون وام ۴درصد با بازپرداخت ۱۲ساله به روستائیان برای مقاوم سازی منازل پرداخت می‌شود.

ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران روز گذشته در حاشیه جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان ملارد، اظهار کرد: بر اساس قانون سال ۹۸ مبلغ ۴۰ میلیون وام ۴درصد با بازپرداخت ۱۲ساله به روستائیان برای مقاوم سازی منازل پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای تسهیل در این موضوع تفاهم‌نامه‌ای با سپاه پاسداران، کمیته امداد و بهزیستی منعقد شده است تا افرادی که بضاعت مالی کمی دارند را بتوانیم توسط این نهادها پوشش دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: علاوه بر این مبلغ ۴۰ تا ۱۵ میلیون تومان هم توسط این نهادها کمک خواهد شد.

صالحی بیان کرد: بنیاد مسکن از محل حساب صد امام(ره) برای تخریب و نوسازی کمک بلاعوض خواهد کرد که بتوانیم واحد ۶۰متری مقاوم در شهرستان‌های استان تهران داشته باشیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در بحث روستایی شهرستان ملارد دارای ۸۴درصد بافت فرسوده است که می‌طلبد مردم و مسؤولان کشوری و استانی توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در خصوص آمادگی ساخت مسکن در شهرهای استان تهران تصریح کرد: شهرداری‌های استان تهران اگر زمین و پروانه در اختیار بنیاد مسکن بگذارند، آمادگی داریم برای ساخت واحدهای انبوه در شهرستان‌های استان اقدام کنیم که گروه‌های هدف اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر است که راجع به نحوه آن تفاهمنامه امضاء خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول