اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم از گرانی‌های افسارگسیخته گله‌مندند

امام جمعه نطنز گفت: مردم از گرانی‌های افسارگسیخته گله‌مندند؛ اجاره‌ها سر به فلک کشیده و کرایه‌ها افزون شده است، از مسؤولان درباره گرانی‌ها گلایه داریم، این مردم چگونه زندگی خود را تامین کنند.

مردم از گرانی‌های افسارگسیخته گله‌مندند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت دهه تکریم بقاع متبرکه و امامزادگان است و امامزادگان برکت کشور هستند و باید شکرگزار آن‌ها باشیم این امامزادگان واجب‌التعظیم الگوی دینی ما ولایت پذیری هستند.

امام جمعه نطنز افزود: با بی‌حجابی در نطنز باید برخورد شود؛ شهر نطنز به دلیل وجود امامزادگان دارای حرمت است و این همه شهید داده و نباید از کنار مظاهر بی‌حجابی و بی‌عفتی عبور کرد.

وی افزود: برخی عامدانه و برخی غافلانه به سراغ بی‌حجابی و بی‌عفتی می‌روند که این کار جرم مشهود است و نیاز به دستور قضایی هم ندارد؛ از نیروهای انتظامی می‌خواهیم نسبت به این جرم مشهود اقدام کنند و از دادستان محترم هم می‌خواهیم نسبت به این موضوع اقدام کنند.

یعقوبی گفت: هشدار هم می‌دهم اگر برخی به لجاجت در بی‌حجابی و بی‌عفتی روی آورند مردم مومن آتش به اختیار در این خصوص عمل خواهند کرد؛  اینکه به ما می‌گویید درست، اما خودتان هم اقدام کنید و خودتان هم تذکر دهید.

امام جمعه نطنز با گرامیداشت ششم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: دشمن همواره در حال تولید مواد مخدر و توزیع آن در بین جوانان برای به شکست کشاندن کشور است، باید هوشیار باشیم مواظب جوان‌ها باشیم و از نیروی محترم انتظامی که در بحث مبارزه با مواد مخدر اهتمام جدی در کشف و ضبط این مواد دارد نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی با گرامیداشت روز قوه قضائیه و شهادت شهید دکتر بهشتی اظهار کرد: بهشتی یک ملت بود و شهادت بهشتی در مقابل مظلومیت او ناچیز بود؛ مسؤولان دستگاه قضا توجه داشته باشند که شهید بهشتی در تمام عمر کارکرد خود از هیچ وجهی از قوه قضاییه استفاده نکرد و ساده و صادقانه کار کرد و ساده زیست بود، امروز هم قضات عزیز در برخورد با مفسدان و جنایتکاران اغماض نمی‌کنند و ما از این قضات عزیز هم تشکر می‌کنیم که به مردم امید  می‌دهند.

یعقوبی گفت: مردم از گرانی‌های افسارگسیخته گله‌مندند؛ اجاره‌ها سر به فلک کشیده و کرایه‌ها افزون شده است، از مسؤواین درباره گرانی‌ها گلایه داریم، این مردم چگونه زندگی خود را تامین کنند. 

امام جمعه نطنز با گرامیداشت ۱۲ تیر هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا آنقدر در تیرماه به ما خیانت کرده که ۱۲ تیر به عنوان روز حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده که نمونه آن سرنگونی هواپیما با ۲۹۰ انسان بی‌گناه بود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول