اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بسیج همه ظرفیت‌ها، برای مقابله موثر با مواد مخدر/ افتتاح اولین مرکز مشارکتی ماده 16 خراسان رضوی در سبزوار

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر بسیج همه ظرفیت‌ها برای مقابله موثر با مواد مخدر گفت: برای افزایش ظرفیت پذیرش، مراکز ماده ۱۶ استان می‌تواند افزایش پیدا کند.

بسیج همه ظرفیت‌ها، برای مقابله موثر با مواد مخدر/ افتتاح اولین مرکز مشارکتی ماده 16 خراسان رضوی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرستان‌های استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 750 شهید حوزه مبارزه با مواد مخدر در کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را در راه مقابله با مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است و هنوز هم این تلاش ها ادامه خواهد داشت.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا ستاد مبارزه با مواد مخدر، جایگاه بسیار خوبی است که تقریبا همه اعضای نهادهای حکومتی هم عضو این ستاد هستند.

رزم‌حسینی تاکید کرد: علاوه بر تلاش‌های صورت گرفته برای درمان معتادین، در حوزه‌های پیشگیری و مقابله با مواد مخدر توسط همه دستگاه‌های خراسان رضوی اقداماتی مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان، بیان کرد: در راه‌اندازی مراکز ماده 16 استان، همه دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران موثر بوده و هستند؛ دستگاه قضا هم در موضوع مواد مخدر در حوزه‌های پیشگیری، مقابله و درمان اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه برای مقابله موثر با مواد مخدر باید همه بسیج شوند، گفت: امروز نگاه ما به معتاد مانند نگاه به یک فرد بیمار است. در همین راستا مراکز ماده 16 شکل گرفته است و هنوز هم می‌تواند در استان گسترش پیدا کند.

افتتاح اولین مرکز مشارکتی ماده 16 استان در سبزوار

رزم‌حسینی ادامه داد: علاوه بر اقداماتی که توسط دستگاه‌های مختلف برای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در سراسر خراسان رضوی تاکنون صورت گرفته است از درمان این بیماران هم نباید غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: مرزهای خراسان رضوی با همت مرزبانان غیور و کنترل‌های مناسبی که شکل گرفته از شرایط مناسبی برخوردار است.

گفتنی است در این جلسه اولین مرکز مشارکتی ماده 16 خراسان رضوی سبزوار با دستور استاندار افتتاح شد.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول