اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اساتید مأمور در دانشگاه های استانی باید به محل خدمت خود بازگردند

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: تمامی اساتید دانشگاهی که در قالب مأموریت برای مدت مشخصی به سایر مراکز استان‌ها منتقل شده بودند باید با هماهنگی رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاهی به محل قبلی خدمت خود بازگردند.

اساتید مأمور در دانشگاه های استانی باید به محل خدمت خود بازگردند

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به این که اساتید دانشگاهی که در مراکز واحدهای استانی خدمت می‌کردند باید به محل قبلی خدمت خود بازگردند، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در حوزه فعالیت اساتید دانشگاهی و اعضای هیأت علمی برای جبران کمبودها و دانش مورد نیاز سایر واحدهای دانشگاهی انجام می‌شود، جابجایی و مأمور شدن اساتید به سایر مراکز دانشگاهی است که پس از مدتی نیروهای اعزامی باید به محل خدمت قبلی خود بازگردند.

*  اساتید دانشگاهی باید به محل خدمت قبلی خود بازگردند

وی افزود: جابجایی اساتید دانشگاه برای جبران موقت کمبود استاد در سایر واحدهای دانشگاهی به صورت مقطعی است به طوری که پس از اتمام مأموریت، اساتید دانشگاهی باید به محل خدمت قبلی خود بازگردند.

* امتحانات حضوری در استان ها در اختیار اعضای هیأت علمی

بهروز تصریح کرد: برگزاری امتحانات حضوری در برخی از استان‌ها تحت اختیار و تصمیم رئیس دانشگاه است، به طوری که بعضی از استان‌ها امتحانات حضوری خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار اعضای هیأت علمی می‌گذارند. این درحالی است که تغییرات در انتصاب مدیران گروه‌های آموزشی مختلف نه تنها انتصابی نیست، بلکه به صورت انتخابی انجام می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول