اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

فارس من| پیگیری فارس از درخواست اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای دیدار با رهبری

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد گفت: حدود 2500 نفر از اساتید این دانشگاه خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند و این درخواست صرفاً یک کار دلی و اعتقادی است.

فارس من| پیگیری فارس از درخواست اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای دیدار با رهبری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه‌ای در سامانه «فارس من» خواستار «درخواست اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای دیدار با رهبری» شده‌اند.

این کاربران نوشته‌اند که «ما جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از مقام معظم رهبری عاجزانه خواهشمندیم زمانی را نیز برای دیدار با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی معین نمایند تا همانند همکاران دانشگاه‌های دولتی چشمانمان به نور ولایت روشن گردد.حال که با تدبیر حکیمانه خویش سکان هدایت این بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را به دست استاد فرزانه جناب دکتر ولایتی سپرده‌اید از جنابعالی خواهشمندیم زمانی را مشخص نمایید تا اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دیدار با شما از رهنمودهای سازنده حضرتعالی نیز بهره‌مند گشته و درد و دل‌های خود را با رهبر فرزانه‌مان بازگو کنیم. انشاءلله»

در پیگیری‌ها خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به مهدی خلج عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین که سردبیر ثبت این سوژه است، تماس گرفت، وی گفت: مقام معظم رهبری سالانه دیدارهایی با اساتید دانشگاه‌ها داشته‌اند که عمدتاً دانشگاه‌های دولتی هستند که یا به دعوت مسؤولان بوده یا وزارت علوم که بیشتر دانشگاه‌های دولتی را در بر گرفته است. اساتید دانشگاه آزاد از این بحث محروم بودند و بعد از تغییر و تحولاتی که در دانشگاه آزاد ایجاد شد و مقام معظم رهبری بعد از فوت هاشمی رفسنجانی به دلیل اینکه در انجام فعالیت‌های دانشگاه‌ آزاد وقفه‌ای ایجاد نشود و کارها روی زمین نماند حکم حکومتی دادند و دکتر ولایتی را به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد منصوب کردند. 

وی افزود: بنده نماینده حدود ۲۵۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد هستم. تعداد بیشماری از همکاران به بنده پیام دادند و درخواست داشتند که فرصتی فراهم شود تا با مقام معظم رهبری از نزدیک دیداری داشته باشیم و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شویم. 

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اضافه کرد: این درخواست صرفاً یک کار دلی و اعتقادی است و برای دیدن مقام معظم رهبری بیان شده است و در راستای بیان کردن انتقادات، پیشنهادات و مشکلات اساتید و دانشگاه نیست؛ بلکه صرفاً دیدار و بهره‌مندی از رهنمودهای این بزرگوار است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول