اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای(۳٠ خرداد ماه ) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله امینی امام جمعه مهران در خطبه‌های نماز جمعه شهر مهران، گفت: بیانیه سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه علیه کشورمان شرم آور است و نشان داد فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در عدم اعتماد به برجام اروپایی به دلیل تبعیت اروپا از استکبار جهانی، دقیق و بر اساس واقع بوده است.

وی افزود: البته اروپایی‌ها امنیت خود را مرهون کشور ما هستند و اگر بخواهند علیه کشورمان موضع گیرند قطعاً خودشان نیز آسیب خواهند دید.

تشدید نظارت‌ها بر بازار رهن و اجاره مسکن در ایلام

 عزت‌الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام، گفت: با دستور دادستان مرکز استان و در قالب کمیته مشترک بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی، پلیس اطلاعات و امنیت، پلیس فتا، اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک گشت‌های مشترک برای نظارت بر وضعیت رهن و اجاره در بازار ایلام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اخذ کد رهگیری در معاملات مسکن، افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، نرخ رهن واجاره مسکن مطابق نرخ سال ۹۸ به علاوه حداکثر ۱۰ درصد است و هرگونه معامله بالاتر ازاین رقم تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد تعزیری می‌شود.

دستگیری ۷ نفر از فروشندگان مواد مخدر در ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و حفظ سلامت جامعه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح و طی ۷۲ ساعت گذشته تعداد 7 نفر از فروشندگان مواد مخدر شناسایی و از آنان مقدار یک کیلو و ۲۷۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

احداث 60 کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت در ایلام

نصرت‌الله رحیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: 60 کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت امسال در این استان احداث می‌شود.

وی افزود: در نخستین اقدام قرارداد احداث 20 کلاس درس در حال انعقاد با این بنیاد است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول